Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie Burmistrza Recza w sprawie przeglądu kart usług w Urzędzie Miejskim w Reczu oraz przeprowadzanie badania ich funkcjonowania.

 

ZARZĄDZENIE Nr. 39/2006
Burmistrza Recza


z dnia 14 czerwca 2006 roku

w sprawie przeglądu kart usług w Urzędzie Miejskim w Reczu oraz przeprowadzanie badania ich funkcjonowania



Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z póżn. zm.*), zarządza się, co następuje:

 § 1.1. Wprowadza się przegląd kart usług w Urzędzie Miejskim w Reczu w sposób następujący:

 
1) poprzez badania ankietowe skierowane do:
a) pracowników Urzędu Miejskiego w Reczu,
b) mieszkańców gminy Recz.
Badania ankietowe będą prowadzone co roku w sierpniu przez okres najbliższych dwóch lat, a po upływie tego okresu, nie rzadziej niż raz na trzy lata.

2) poprzez przeglądanie i w miarę potrzeby aktualizowanie kart usług przez pracowników na

samodzielnych stanowiskach, nie rzadziej jednak niż raz w roku.

2. Zmiany w kartach usług mogą być dokonywane w związku z:
1) wynikami kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
2) bieżącymi potrzebami i usprawnieniami, na wniosek pracowników,
3) wynikami ankiet .
3. Zmiany kart usług są dokonywane według zasad opracowywania dokumentów. Zmiany istotne dotyczące potrzeby wymiany części dokumentacji, dokonuje się na wniosek osób zainteresowanych.

§ 2. Celem przeglądu jest sprawdzenie jasności zapisów w kartach usług, funkcjonalności, kompletności przydatności dla klienta.

 § 3. Ustala się następujące formy pracy nad kartami usług:

 
1. Ocena kart usług dokonywana jest poprzez wypełnianie ankiet. Wzór ankiety stanowi załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Ankieta jest do pobrania w Biurze Obsługi Klienta i na stronie www.recz.pl
3. Ankiety są anonimowe , wypełniane przez pracowników Urzędu Miejskiego w Reczu ankieta stanowiąca załącznik nr 1 do zarządzenia) oraz przez mieszkańców (ankieta

stanowiąca załącznik nr 2 do zarządzenia).
4. Z analizy ankiet sporządza się raport, który powinien zawierać następujące dane:
1) liczba zebranych ankiet,
2) okres, w którym zbierano ankiety,
3) pytania skierowane do respondentów,
4) wartości liczbowe odpowiedzi,
5) wnioski,
6) wskazówki dotyczące kolejnego badania.
5.Wyniki przeglądu zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie www.recz.pl

 

§ 4.Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Burmistrza oraz podinspektorowi ds. organizacyjnych i kadr.

 

Burmistrz Recza

Zbigniew Ligus

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kozina 11-08-2006 11:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-08-2006
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kozina 11-08-2006 11:08