System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami
Informacja
o pracy Burmistrza w okresie między sesjami
W okresie między sesjami Burmistrz wydał następujące Zarządzenia:
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 68/2011 z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 69/2011 z dnia 28 czerwca 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 70/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2011 r.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 71/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany w budżecie gminy na 2011 r.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 72/2011 z dnia 4 lipca 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 73/2011 z dnia 5 lipca 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 74/2011 z dnia 5 lipca 2011 r. w sprawie najmu lokalu mieszkalnego w miejscowości Rybaki 19b/2.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 75/2011 z dnia 8 lipca 2011 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Gimnazjum im. Adolfa Długosza w Reczu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 76/2011 z dnia 13 lipca 2011 r. w sprawie powołania komisji stypendialnej do przyznania stypendium za wybitne wyniki w nauce oraz nagród za szczególne osiągnięcia.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 77/2011 z dnia 14 lipca 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 78/2011 z dnia 22 lipca 2011 r. w sprawie powołania komisji do odbioru robót w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków Przedszkola Miejskiego i Szkoły Podstawowej w Reczu”.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 79/2011 z dnia 22 lipca 2011 r. w sprawie zmian w powołaniu komisji do odbioru prac w ramach zadania: „Budowa kanalizacji grawitacyjno - tłocznej Sokoliniec - Sicko - Recz”.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 80/2011 z dnia 25 lipca 2011 r. w sprawie przedterminowych wyborów uzupełniających do Rady Sołeckiej Sołectwa Sicko w Gminie Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 81/2011 z dnia 25 lipca 2011 r. w sprawie składu Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 82/2011 z dnia 29 lipca 2011 r. w sprawie zaliczenia kosztów remontu na poczet czynszu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 83/2011 z dnia 29 lipca 2011 r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej przy Urzędzie Miejskim w Reczu do przeprowadzenia przetargów oraz rokowań na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości stanowiących własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 84/2011 z dnia 2 sierpnia 2011 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko dyrektora Gimnazjum im. Adolfa Długosza w Reczu, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 85/2011 z dnia 2 sierpnia 2011 r. w sprawie powołania Komisji Mediacyjnej w celu mediacji dla polubownego rozstrzygnięcia sporu z zakresu prawa łowieckiego powstałego pomiędzy Panem Andrzejem Chmielewskim zam. Pomień 42, 73-210 Recz a Kołem Łowieckim „Ryś” w Choszcznie.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 86/2011 z dnia 5 sierpnia 2011 r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 87/2011 z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie powołania Zespoły Interdyscyplinarnego.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 88/2011 z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie zmian w powołaniu komisji do odbioru prac w ramach zadania: „budowa kanalizacji grawitacyjno - tłocznej Sokoliniec - Sicko - Recz”.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 89/2011 z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie powołania Komisji w celu wejścia do lokalu komunalnego pod nieobecność lokatora.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 90/2011 z dnia 10 sierpnia 2011 r. w sprawie zaliczenia kosztów remontu na poczet czynszu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 91/2011 z dnia 12 sierpnia 2011 r. w sprawie zaliczenia kosztów remontu na poczet czynszu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 92/2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r. w sprawie organizacji Komisji Mediacyjnej powołanej w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu z zakresu prawa łowieckiego powstałego pomiędzy Panem Andrzejem Chmielewskim, zam. Pomień 42, 73-210 Recz, a Kołem Łowieckim „Ryś” w Choszcznie.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 93/2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r. zmieniające zapisy w treści załącznika nr 1 do zarządzenia nr 71/2011 Burmistrza Recza z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2011 r.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 94/2011 z dnia 22 sierpnia 2011 r. w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Gimnazjum im. Adolfa Długosza w Reczu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 95/2011 z dnia 24 sierpnia 2011 r. w sprawie zmian w Regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Reczu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 96/2011 z dnia 24 sierpnia 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 97/2011 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 98/2011 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 99/2011 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 100/2011 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie rozpoczęcia wdrażania procedury Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy w Reczu oraz powołania Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością i Zespołu Sterującego ds. Wewnętrznego Zapewnienia Jakości.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 101/2011 z dnia 25 sierpnia 2011 r. w sprawie ogłoszenia konkursu „Zagrożenia w środowisku wiejskim”.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 102/2011 z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie rozwiązania Komisji Mediacyjnej powołanej w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu z zakresu prawa łowieckiego powstającego pomiędzy Panem Andzrejem Chmielewskim zam. Pomień 42, 73-210 Recz, a Kołem Łowieckim „Ryś” w Choszcznie.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 103/2011 z dnia 30 sierpnia 2011 r. zmieniające4 zapisy w treści załącznika nr 1 do zarządzenia nr 71/2011 Burmistrza Recza z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2011 r.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 104/2011 z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie zmiany budżetu gminy i w budżecie gminy na 2011 rok.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 105/2011 z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowej stanowiącej mienie Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 106/2011 z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 107/2011 z dnia 31 sierpnia 2011 r. w sprawie przedterminowego wyboru sołtysa Sołectwa Lubieniów w Gminie Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 108/2011 z dnia 9 września 2011 r. w sprawie zwrotu kosztów remontu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 109/2011 z dnia 9 września 2011 r. w sprawie upoważnienia pracownika ds. księgowości budżetowej do wykonywania czynności prawnych w imieniu Burmistrza.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 110/2011 z dnia 9 września 2011 r. w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego oraz operatorów informatycznej obsługi komisji obwodowych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 111/2011 z dnia 9 września 2011 r. w sprawie składu Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 112/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 113/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 114/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 115/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 116/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 117/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 118/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 119/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 120/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 121/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 122/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 123/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 124/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 125/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 126/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 127/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 128/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 129/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 130/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie dzierżawy nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Recz.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 131/2011 z dnia 19 września 2011 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych.
-
Zarządzenie Burmistrza Recza Nr 132/2011 z dnia 23 września 2011 r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z sali sportowo - widowiskowej w Reczu.
SPOTKANIA:
-
W dniu 1.07.11r.- udział w uroczystości jubileuszu obchodów ,,Złotych Godów” w Reczu
-
W dniu 6.07.11r.- spotkanie z inwestorem budującym biogazownie i przedstawicielem ,,VAPO” w celu omówienia wspólnej współpracy na terenie Gminy Recz
-
W dniu 7.07.11r.- uczestnictwo w posiedzeniu Komisji Odbiorowej inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 14.07.11r.- spotkanie z Dyrektorem ENEA z Gorzowa Wlkp. w sprawie zapoznania się z zaawansowaniem prac dotyczących budowy linii 110kV
-
W dniu 18.07.11r.- uczestnictwo w posiedzeniu komisji odbiorowej zadania budowy sieci kanalizacyjnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 18.07.11r.- uczestnictwo w spotkaniu z przedstawicielami firmy budującej wiatraki w celu przeanalizowania projektu umowy dzierżawy dotyczącej udostępnienia gruntów pod budowę farmy wiatrowej
-
W dniu 19.07.11r.- spotkanie z Vice Prezesem GBS z Choszczna w sprawie omówienia ewentualnego udzielenia wsparcia kredytowego dla Gminy REcz
-
W dniu 26.07.11r.- wizyta p. Ewy Kuleszy, pracownika Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w sprawie omówienia lokalizacji i podziału działek przeznaczonych do sprzedaży
-
W dniu 29.07.11r.- wizyta p. Małgorzaty Ostrowskiej, Wiceprezesa Zarządu firmy Alpha Wind Polska
-
W dniu 8.08.11r.- uczestnictwo w posiedzeniu Komisji Odbiorowej zadania budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 12.08.11r.- spotkanie organizacyjne z przedstawicielem IRR ze Szczecina w sprawie omówienia terminów przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w celu uzyskania przez Urząd Certyfikatu ISO
-
W dniu 17.08.11r.-spotkanie organizacyjne w sprawie organizacji Dożynek-2011
-
W dniu 18.08.11r.- spotkanie z Dyrektorem firmy ,,Infra” w celu omówienia sposobu rozliczenia inwestycji budowy sieci kanalizacji Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 18.08.11r.- udział w posiedzeniu komisji konkursowej na stanowisko inspektora ds. gospodarki mieszkaniowej (I etap- weryfikacja dokumentów)
-
W dniu 23.08.11r.- spotkanie z Prezesem firmy ,,Infra” w celu omówienia sposobu rozliczenia inwestycji budowy sieci kanalizacji Sokoliniec-Sicko-Recz (w obecności mecenasów obu stron)
-
W dniu 23.08.11r.- wręczenie Zarządzenia Burmistrza w sprawie powołania p. Joanny Urbańskiej na Dyrektora Gimnazjum w Reczu
-
W dniu 25.08.11r.- udział w posiedzeniu komisji konkursowej na stanowisko inspektora ds. gospodarki mieszkaniowej (II etap- weryfikacja ustna)
-
W dniu 1.09.11r.- spotkanie z p. Mirosławem Szymczewskim Kierownikiem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach w sprawie modernizacji drogi wojewódzkiej 151 Choszczno-Recz oraz omówienie problemu wycinki drzew na tej drodze
-
W dniu 3.09.11r.- uczestnictwo w Turnieju Rzutów Karnych o Puchar Burmistrza na stadionie miejskim w Reczu
-
W dniu 3.09.11r.- uczestnictwo w uroczystości z okazji Dożynek w Reczu
-
W dniu 5.09.11r.-spotkanie z prezesem POI w sprawie omówienia stanu sprawdzenia w celu rozliczenia inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 6.09.11r.- spotkanie z przedstawicielami firmy ,,Infra” w sprawie rozliczenia inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 7.09.11r.- spotkanie z Radą Sołecką z miejscowości Sicko w sprawie omówienia sposobu wykorzystania funduszu sołeckiego
-
W dniu 9.09.11r.- spotkanie z inspektorami firmy POI ze Stargardu Szczecińskiego w sprawie omówienia finansowego rozliczenia zadania inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 13.09.11r.- spotkanie z przedstawicielami ,,Infry” w sprawie omówienia rozliczenia zadania inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz
-
W dniu 17.09.11r.- spotkanie z zawodnikami drużyn oldboi ze Szczecina i Recza w sprawie rozegrania wspólnego meczu
-
W dniu 22.09.2011r.- spotkanie z inspektorami z POI ze Stargardu Szczecińskiego w sprawie rozliczenia faktur na roboty dotyczące inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz.
WYJAZDY:
-
W dniu 28.06.11r.- uczestnictwo w sesji Rady Powiatu w Choszcznie
-
W dniu 28.06.11r.- wizyta w BGK w Szczecinie w sprawie złożenia podpisów dotyczących dokumentacji LGD ,,DIR”
-
W dniu 30.06.11r.- uczestnictwo w występach ,,III Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Dawnej” w miejscowościach Lubieniów i Nętkowo
-
W dniu 1.07.11r.- uczestnictwo w występach ,,III Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Dawnej” w miejscowościach Sokoliniec i Sulibórz
-
W dniu 2.07.11r.- uczestnictwo w występach ,,III Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Dawnej” w miejscowości Recz (gala)
-
W dniu 2.07.11r.- uczestnictwo w ,,I Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Burmistrza Recza” na stadionie miejskim w Reczu
-
W dniu 5.07.11r.- uczestnictwo w posiedzeniu Sądu Okręgowego w Szczecinie (Powód-Firma ,,INFRA”, Pozwany-Gmina Recz)
-
W dniu 7.07.11r.- wizyta w banku w Szczecinie w sprawie zaciągnięcia kredytu dla Gminy
-
W dniu 12.07.11r.- uczestnictwo w spotkaniu w Starostwie w Choszcznie na temat ,,WFOŚiGW a projekty z zakresu ochrony środowiska”
-
W dniu 14.07.11r.- udział w uroczystości przekazania obowiązków dowódcy 2 Pułku Artylerii w Choszcznie
-
W dniu 16.07.11r.- udział w uroczystości ,,II Międzynarodowych Targów Wyrobów Klasztornych na cysterskim szlaku” w Bierzwniku
-
W dniu 17.07.11r.- udział w zawodach wędkarskich na jeziorze Rajsko I w Reczu
-
W dniach 18.07.11r.-wizyta w Urzędzie Marszałkowskim w Szczecinie w wydziale PROW w sprawie wniosku o przedrukowanie terenu wokół kościoła
-
W dniach 19.07.11r.- wizyta u wójta Stargardu Szczecińskiego w sprawie konsultacji dotyczącej budowy wiatraków
-
W dniu 8.08.11r.- uczestnictwo w posiedzeniu Komisji Odbiorowej zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz”
-
W dniu 8.08.11r.- spotkanie członków Zarządu LGD ,,DIR” w Dobrzanach w sprawie podjęcia bieżących uchwał
-
W dniu 14.08.11r.- uczestnictwo w festynie w Nętkowie
-
W dniu 18.08.11r.- spotkanie w Sicku z okazji wyborów uzupełniających do Rady Sołeckiej
-
W dniu 19.08.11r.- wizyta w Urzędzie Marszałkowskim Wydział RPO w sprawie omówienia finansowego rozliczenia końcowego zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz”
-
W dniu 24.08.11r.- spotkanie w Choszcznie u Starosty Powiatu Choszczeńskiego w sprawie omówienia limitów przydziału prac publicznych dla Gminy Recz
-
W dniu 25.08.11r.- wizyta u notariusza w Szczecinie w sprawie podpisania Aktu Notarialnego dotyczącego przejęcia nieruchomości od PKP
-
W dniu 31.08.11r.-uczestnictwo w posiedzeniu Komisji Konkursowej w Dobrzanach (LGD ,,DIR”)
-
W dniu 2.09.11r.- wizyta Starostwie w sprawie podpisania protokołu z kontroli dotyczącej sprawdzenia prawidłowości wykorzystania dotacji dla pogorzelców z Sokolińca
-
W dniu 5.09.11r.- wizyta w RPO w sprawie udzielenia informacji dotyczącej finalizacji zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz”
-
W dniu 6.09.11r.- uczestnictwo w IV Zjeździe ZOSP w Choszcznie
-
W dniu 6.09.11r.- wizyta w GBS Gorzów Wlkp. w sprawie podpisania umowy kredytowej dla Gminy
-
W dniu 11.09.11r.- uczestnictwo w obchodach XXIV Barzkowickich Targach Rolnych ,,Agro Pomerania”
-
W dniu 14.09.11r.- wizyta w BOŚ w Szczecinie w sprawie omówienia przesunięcia terminów spłat wcześniej zaciągniętego kredytu oraz w RPO- Urząd Marszałkowski w sprawie przesunięcia terminu rozliczenia zadania inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz do końca 2011r.
-
W dniu 14.09.11r.- uczestnictwo w zebraniu wiejskim z okazji wyboru nowego sołtysa w Lubieniowie
-
W dniu 15.09.11r.- wizyta u Starosty w Gryficach w sprawie podpisania umów na dostawę tańszej energii elektrycznej (POWIATU GRYFICKIEGO, POWIATU CHOSZCZEŃSKIEGO I POWIATU GOLENIOWSKIEGO)
-
W dniu 16.09.11r.- uczestnictwo w zebraniu wiejskim w Sokolińcu w sprawie omówienia realizacji zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sokoliniec-Sicko-Recz”
-
W dniu 17.09.11r.- uczestnictwo w festynie w Lubieniowie z okazji ,,Pożegnania lata”
-
W dniu 23.09.11r.- wizyta u Burmistrza Suchania w sprawie omówienia zasadności nowej trasy szybkiego ruchu S3.
Józef Romanowski
Burmistrz Recza
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Martyna Smus | 02-11-2011 13:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-11-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Martyna Smus | 02-11-2011 14:02 |