Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

UCHWAŁA Nr III/22/02 w sprawie udzielenia Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych


RADA MIEJSKA W RECZU

UCHWAŁA Nr III/22/02

Rady Miejskiej w Reczu

z dnia 30 grudnia 2002 r.

w sprawie udzielenia Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatków mieszkaniowych.

Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 listopada 1990 r. o pomocy społecznej / Dz. U. z 1998 r. Nr 64, poz. 414, Nr 106, poz.668, Nr 117, poz.756 i Nr 162, poz. 1118 i 1126, z 1999 r. Nr 20, poz. 170, Nr 79, poz.885 i Nr 90, poz.1001, z 2000 r. Nr 12, poz.136 i Nr 19, poz.238 oraz z 2001 r. Nr 72, poz.748, Nr 88,poz.961, Nr 89, poz. 973, Nr 111, poz. 1194, Nr 122, poz. 1349 I Nr 154, poz. l792 / Rada Miejska uchwala, co następuje:

§1

Upoważnia się Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu do wydawania decyzji administracyjnych w celu wykonania zadań własnych w zakresie przyznawania, odmowy przyznania i wstrzymania dodatków mieszkaniowych.

§2

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Recza oraz Kierownikowi Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu.

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

Przewodniczący

Rady Miejskiej

Grzegorz Adamiak

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kozina 09-09-2003 17:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-09-2003
Ostatnia aktualizacja: - 09-09-2003 17:48