Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA RECZA o wydaniu postanowienia w sprawie braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko znak sprawy: BM .6220.2-4.2014;: pn "Instalacja paneli fotowoltaicznych na działce nr 145/23 obręb Sokoliniec, gmina Recz, powiat Choszczno"

BM .6220.2-5..2014                                                    Recz, dnia 02 czerwca  2014r.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

BURMISTRZA RECZA

 

            Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 8  ustawy z dnia 3 października 2008r. o o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z2013r. poz. 1237 ze zm.),

Burmistrz Reczazawiadamia, że w dniu 02 czerwca   2014r. wydałpostanowieniew sprawie braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko znak sprawy: BM .6220.2-4.2014;

 pn:

Instalacja paneli fotowoltaicznych na działce nr 145/23 obręb Sokoliniec, gmina Recz, powiat Choszczno.”                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

            Z treścią postanowienia oraz materiałami sprawy można zapoznać się w pok. nr 15 Urzędu Miejskiego w Reczu ul. Ratuszowa 17; w godz. od 800 do 1500  od pon. do piątku.

Sprawę prowadzi Inspektor ds. ochrony środowiska – Andrzej Hejza.

            Zawiadomienie podaje się do publicznej wiadomości poprzez: umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Reczu ( www. bip. recz  - zakładka ogłoszenia decyzje środowiskowe) oraz wywieszenie na okres 7 dni na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz w m. Sokoliniec.

            

Rozdzielnik:

  1. Tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego Reczu oraz w m. Sokoliniec
  2. bip. recz
  3. a/a

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 03-06-2014 07:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-06-2014
Ostatnia aktualizacja: - 03-06-2014 07:54