Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ZAWIADOMIENIE BURMISTRZA RECZA o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie: "Instalacji paneli fotowoltaicznych na działce nr 28, obręb Suliborek, gmina Recz, powiat Choszczno"

BM.6220.3-6. 2014                                                     Recz , dnia 09 czerwca 2014r.

                                                          

zawiadomienie

BURMISTRZA RECZA

o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji

            Zgodnie z art. 10 § 1 kpa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 267ze zm.)zawiadamiam strony, o zebraniu już wystarczających dowodów i materiałów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie :

„Instalacji paneli fotowoltaicznych na działce nr 28, obręb Suliborek, gmina Recz, powiat Choszczno”  .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Z materiałami sprawy można zapoznać się w pok. Nr 15 Urzędu Miejskiego w Reczu ;ul. Ratuszowa 17 w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w godz. od 800   do 15 00   od poniedziałku  do piątku.

Zawiadomienie podaje się również do publicznej wiadomości poprzez: umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Reczu( www. bip.   - zakładka ogłoszenia decyzje środowiskowe) oraz wywieszenie na okres 7 dni na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz w Sołectwie Suliborku.

           

 

 

 

 

Otrzymują strony postępowania:

  1. Wnioskodawca – Małe Elektrownie Słoneczne SA; ul. Bytomska 8; 70-603 Szczecin;
  2. Ewa i Włodzimierz Packań,
  3. Mirosław Packań,
  4. ANR O/T w Szczecinie ; ul. Matejki 6b; 71-615 Szczecin, dz. nr ewid. 25 obręb Sulibórz
  5. Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31; 75-122 Koszalin,
  6. Gmina Recz

7.    a/a

 

 

 

Informacje zamieszcza się:

  1. Bip (zakładka decyzje środowiskowe)
  2. Tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Reczu i Sołectwie Suliborek

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 10-06-2014 14:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-06-2014
Ostatnia aktualizacja: - 10-06-2014 14:51