Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.recz.pl


Recz: Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz
Numer ogłoszenia: 235613 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zestawienie meble i ilości: TECHNOLOGIA ŚDS RECZ L.p. Nazwa mebli /wyposażenia Jedn. Ilość Cena netto Cena brutto 1. Stół kuchenny - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, wymiary 80 cm x 140 cm, wysokość 80 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 2. Meble kuchenne stojące z blatem z płyty meblowej, z uchwytami metalowymi oraz metalowymi nóżkami, wraz z montażem. Wysokość szafek min 85 cm. 1 szafka dwudrzwiowa szer. 90 cm z 1 półką. 1 szafka jednodrzwiowa szer. 60 cm z 1 półką. Szafka pod zlewozmywak szer. 80 cm. Jeden słupek z szufladami o szerokości 60 cm. Szafka nad okap szer 60cm - 1 szt, blat na zmywarkę o wym. 60x60 cm. Blat kuchenny na wszystkie szafki, dopasowany do mebli. Kolorystyka: kolor buk, olcha lub sosna, dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego kpl. 1 3. Zlewozmywak kuchenny dwukomorowy - zabudowany w blat, bez otworu na baterie, szer. 80cm. Kolor biały szt. 1 4. Krzesło - drewniany stelaż krzesła miska siedziska i oparcia tapicerowane gąbka i materiałem. szt. 28 5. Krzesło - Metalowy lub drewniany stelaż krzesła, miska siedziska tapicerowane gąbką i materiałem skóropodobnym Szt. 5 6. Krzesło obrotowe - Regulacja wysokości 450-600 mm. Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą , kąt odchylenia oparcia pleców 20 . Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. Tapicerowane siedzisko i oparcie pleców gąbką i materiałem. Fotel wyposażony w podłokietniki wykonane z tworzywa. szt. 3 7. Stół - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej. Wymiary 80wys. cm x 80 cm x 140 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 8. Regał -Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne: 80x42, wys. 180 cm, 5 szt. półek na segregatory. szt. 4 9. Szafa na ubrania (kostiumy). Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: Szafa 80x60 wys. 180. Wyposażona w 1 półkę, drążek o średnicy 25mm na wieszaki. Górna część szafy okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 10. Szafka pod telewizor wymiary użytkowe: min szer. 80cm, gł. 41cm. Szafka wykonana z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej, krawędzie płyt oklejone obrzeżem ABS, w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 11. Lustro na ścianę bez ram wym. Wys.1,8 m x szerokość 2m szt. 2 12. Pufy duże wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: szerokość siedziska - 140 cm, wysokość do siedziska - 70 cm. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 13. Poduchy duże do siedzenia wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: wysokość: 40 cm, średnica podstawy: 120 cm. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 14. Biurko. Wymiary 120x85. Wysokość 82cm. Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS w kolorze blatu. Z lewej strony szafka dostosowana do jednostki komputerowej z przewidzianym mocowaniem przewodów, z prawej strony cztery szuflady. Biurko wyposażone w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 15. Szafa na dokumenty. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: Szafa 80x42 wys. 194. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 16. Pojemnik na papier toaletowy - wykonany z tworzywa ABS, wymiary roli: 190 mm - 230 mm. Kolor obudowy: biały. Wymiary: - wysokość: 267 mm, - szerokość: 258 mm, - głębokość: 117 mm. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości papieru. Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 4 17. Dozowniki mydła w płynie - Pojemność: 1 litr. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 275mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 112 mm. Sposób uruchamiania: przycisk. Wizjer do kontroli poziomu mydła. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 5 18. Dozowniki ręczników jednorazowych. Przeznaczony na ręczniki papierowe w listkach ZZ. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 259 mm, - szerokość: 305 mm, - głębokość: 132 mm. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami. szt. 5 19. Szafka łazienkowa - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, dwudrzwiowa wys. min. 80cm, szerokość: 60 cm. szt. 1 20. Szafka na środki czystości i środki higieniczne - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 180 cm, Szerokość: 60 cm, dwudrzwiowa. szt. 1 21..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.11.10.00-3, 39.11.32.00-8, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.14.10.00-2, 39.14.13.00-5, 39.14.14.00-6, 39.14.32.00-8, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, oraz by spełniał warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawą mebli i wyposażenia na kwotę 20 tys. PLN i załączy dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (tj. referencje, protokoły odbioru, ect.). Dostawy mogą być sumowane z wielu mniejszych dostaw do ww. wartości.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 13-11-2014 09:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-11-2014
Ostatnia aktualizacja: Grzegorz Robaczek 18-12-2014 15:04