Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego sprawie wydania na wniosek ROL ? BiP s.c. Suliborek 27; 73-210 Recz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:"przebudowie i modernizacji fermy trzody chlewnej położonej na działce o nr ewid. 105/23 obręb Suliborek gmina Recz, powiat choszczeński województwo zachodniopomorskie"

BM.6220.7-3.2016                           Recz, dnia  27 października 2016r.

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Zawiadamiam, na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego( t.j. Dz. U. 2016 poz. 23ze zm.)w związku z art. 21 ust 2 pkt. 9, art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt 4  ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016r,  poz. 353 ze zm.) o wszczęciu w dniu 27 października 2016r., postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych w sprawie wydania na wniosek    ROL – BiP s.c., Suliborek 27; 73-210 Recz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na:

 

przebudowie i modernizacji fermy trzody chlewnej położonej na działce o nr ewid. 105/23 obręb Suliborek gmina Recz, powiat choszczeński województwo zachodniopomorskie’”.

 

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Recza.

Jak wynika  z Karty informacyjnej przedsięwzięcia,  przedsięwzięcie będzie polegało na przebudowie i modernizacji fermy trzody chlewnej położonej na działce o nr ewid. 105/23 obręb Suliborek gm. Recz

Inwestycja przeprowadzona zostanie na terenie istniejącego gospodarstwa rolnego zajmującego się chowem trzody chlewnej. W wyniku przeprowadzonej modernizacji zwiększy się obsada zwierząt z obecnej wynoszącej458,5 DJP (dużych jednostek przeliczeniowych)  t.j. ok. 4500 sztuk zwierząt (warchlaki i tuczniki) do648,2 DJP t.j.5540sztuk zwierząt po modernizacji.

Ww. działka położona jest  w granicach Obszaru Chronionego Krajobrazu D Choszczno – Drawno..

Celem postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko powyższego przedsięwzięcia jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia, m. in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.

Informuję o uprawnieniach stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.

Zgodnie z § 3 ust. 2 pkt 1 w nawiązaniu do § 3 ust. 1 pkt 102 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r., w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 71), przedmiotowe przedsięwzięcie, kwalifikowane jako;

  • Polegające na rozbudowie, przebudowie lub montażu realizowanego lub zrealizowanego przedsięwzięcia wymienionego w § 2 ust. 1 i niespełniające kryteriów, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1;
  • Chów lub hodowla zwierząt, inne niż wymienione w § 3 ust. 1 pkt 102, w liczbie ni mniejszej niż 60 dużych jednostek przeliczeniowych (DJP);

zaliczone zostało do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko,

w związku z czym przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wydaje się po uzgodnieniu z:

Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Szczecinie

Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Choszcznie

 

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organów.

Na podstawie art. 41 § 1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy maja obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu.

Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane  do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Reczu:www.bip.recz.pl ( zakładka decyzje środowiskowe) oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Reczu oraz w sołectwie Suliborek (3 szt).

Akta sprawy dostępne są w Urzędzie Miejskim w Reczu pok. nr 15 w godz. od 730do 1500 od poniedziałku do piatkuw terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Sprawę prowadzi Inspektor ds. ochrony środowiska Andrzej Hejza.(tel. 095 765 4461 wew. 127 ;e-mailinwestycje@recz.pl)

 

Otrzymują:

  1. ROL – BIP s.c.  Suliborek 27; 73-210 Recz ( dz. nr ewid. 105/23, 105/17,);
  2. ANR O/T w Szczecinie ul. Matejki 6b; 71-615 Szczecin ( dz. nr ewid. 105/21; 105/15; 105/4, 105/18)
  3.  
  4.  

7.  

8.  

9. 

10.    

11.    

12.    

13.    

14.    

15.    

16.    

17.    

18.    

19.     Województwo Zachodniopomorskie ul. Korsarzy 34; 70-540 Szczecin (dz. nr ewid. 105/22)

20.     a/a

 

 

Do wiadomości;

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 28-10-2016 09:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-10-2016
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Pater 05-04-2024 10:15