Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zarządzenie nr 175/2016 z dnia 06 grudnia w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego robót w ramach zadania pn. Wykonanie wymiany nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8cm i 6cm pozyskanej z rozbiórki oraz z kostki nowej - na chodniku ul. Ratuszowa odcinek od zejścia przy kiosku Ruchu do posesji Choszczeńska 49na działce o nr ewid. 226 obręb Recz ul. Ratuszowa

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Karolina Kawecka 05-04-2017 08:50
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-04-2017
Ostatnia aktualizacja: - 05-04-2017 08:50