herb BIP - Urząd Miejski w Reczu

www.recz.pl

Urząd Miejski w Reczu przyjmuje dokumenty elektroniczne. Dokumenty można dostarczać w godzinach pracy.
 

Dokumenty można przesyłać na adres poczty elektronicznej recz@recz.pl, przy czym maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 10 MB.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /963xe1dsrw/skrytka
Akceptowalne nośniki danych:
1. Płyta CD-R, CD-RW (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
2. Płyta DVD-R, DVD-RW(+ -), DVD-RAM( z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
3. PenDrive USB,

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miejskiego w Reczu:
1. Dokumenty elektroniczne podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XADES, CMS.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF,
- XLS,
- CSV,
- TXT,
- GIF, TIF, BMP, JPG,
- PDF,
- MP3, WAV,
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
5. Pliki mogą być skompresowane w formacie ZIP lub RAR.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 12-08-2015 12:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-08-2015
Ostatnia aktualizacja: - 12-08-2015 12:28