Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Recz: Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.recz.pl


Recz: Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.
Numer ogłoszenia: 148005 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakres robót składający się na przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności: 1.1. Roboty budowlane: a. Wymiana gruntu wraz z zagęszczeniem - 1823 m3, b. Fundamenty - 29,5 m3 , c. Izolacje przeciwwilgociowe181,5 m2 , d. Słup S1 - - 0,6 m3 , e. Podciągi i nadproża - 62,4 m, f. Wieńce - 5,9 m3 , g. Konstrukcja drewniana dachu wraz pokryciem - 280 m2 , h. Ściany fundamentowe - 15,2467 m3 , i. Stolarka okienna i drzwiowa zew. - 39.09 m2 , j. Drzwi wew. - 32 m2 , k. Roboty murowe - 449,0 m2 , l. Tynki - 515,7 m2 , m. Okładziny ścienne z płytek - 69,3 m2 , n. Posadzki - 185, 33 m2 , o. Wykładziny z PCV - 99,7 m2, p. Okładziny podłogowe z płytek - 86,7 m2 , q. Sufity podwieszone wraz z w-wą termiczna, - 185,33 m2 , r. Elewacja wyprawa tynkarska wraz z ociepleniem - 270 m2 , s. Wentylacja grawitacyjna, odgromowa t. przyłącze zewnętrzne wodno - kanalizacyjne , gazowe, energetyczne, u. Wewnętrzna instalacja gazowa, elektryczna, c.o., kanalizacyjna sanitarna, hydrantowa, teleinformatyczna, oświetleniowa, v. Opaska wokół budynku, w. Zagospodarowanie chodnik - dojście do budynku. 1.2. Technologia: TECHNOLOGIA ŚDS RECZ L.p. Nazwa sprzętu.wyposażenie Jedn. Ilość Cena netto Cena brutto 1. Stół kuchenny - nogi stołu w kolorze srebrnym, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, wymiary 80 cm x 140 cm, wysokość 80 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 2. Kuchenka z piekarnikiem elektrycznym. Kuchenka 4-palnikowa, sterowanie pokręteł z przodu, zabezpieczenie przeciwwypływowe, zapalanie w pokrętłach, kolor srebrny, piekarnik z wyświetlaczem elektronicznym, min. 10 funkcji, termoobieg, sterowanie elektroniczne, blokada przycisków, drzwi z pełnego szkła, klasa energetyczna A lub A+, pojemność piekarnika 65l, kolor srebrny, wymiary: 60x60x80 cm. szt. 1 3. Zmywarka do naczyń o szerokości 60 cm, posiadająca zewnętrzny panel sterowania. Urządzenie w klasie energetycznej A, mające do wyboru min 5 programów i 4 temperatury zmywania. Klasa efektywności suszenia: A. Zużycie wody litr.cykl: max 15.5 l. Poziom hałasu dB.: 49. Pojemność kpl.: min. 12. Zabezpieczenie przeciwwypływowe, wymiary 60x60x80 cm. szt. 1 4. Meble kuchenne stojące z blatem z wbudowana zmywarką, kuchenką z płyty meblowej, front typu MDF clasic z uchwytami metalowymi, wraz z montażem. Front do zmywarki z płyty meblowej szer. 60cm, Wysokość szafek 85 cm 2 szafki dwudrzwiowe 80 cm z 1 półką. Szafka pod zlewozmywak szer. 80 cm. Jeden słupek z 4 szufladami o szerokości 40 cm. Blat kuchenny roboczy grubość 28mm dł 340 cm z wbudowanym zlewozmywakiem kuchennym. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego kpl. 1 5. Okap kuchenny podszafkowy. Stal nierdzewna, kolor srebrny, wydajność min 380m3.filtr przeciwtłuszczowy, oświetlenie halogenowe, sterowanie elektroniczne, wymiary 60x47 cm. szt. 1 6. Lodówka - Chłodziarka z zamrażalnikiem u dołu, sterowana elektronicznie, o całkowitej pojemności netto 338 l, w klasie energetycznej A++. Komora chłodząca o pojemności 225 l, wewnątrz szklane półki z regulacją wysokości, pojemnik na warzywa i owoce oraz balkoniki na drzwiach. Komora mrożąca - 3 szuflady. Kolor: srebrny, wysokość cm: 187.5, szerokość cm: 59.5, pojemność całkowita netto l: 338, klasa energetyczna: A++. szt. 1 7. Zlewozmywak kuchenny dwukomorowy - zabudowany w blat, 2 komory, owalny, stal nierdzewna, bez otworu na baterie, szer. 80cm. szt. 1 8. Robot kuchenny wieloczynnościowy o mocy min. 600 W, z 4 stopniową regulacją prędkości. Wyposażony w malakser o pojemności 3.9 l., mikser kielichowy o pojemności 1 l, maszynkę do mielenia mięsa, miskę do mieszania ze stali szlachetnej, końcówki mieszające i do ubijania, tarcze do tarcia i cięcia w plasterki. Posiadający zabezpieczenia przed przeciążeniem szt. 1 9. Garnek z uchwytami i pokrywką ze stali nierdzewnej o pojemności 20l. szt. 1 10. Garnek z uchwytami i pokrywką ze stali nierdzewnej 10 l. szt. 2.11Garnek ze stali nieredzew2nej 5 l-szt.1 11a. Krzesło - Metalowy stelaż krzesła w kolorze srebrnym, miska siedziska i oparcia tapicerowane gąbka i materiałem, wym. 80x53x43gł.cm. szt. 32 12. Krzesło obrotowe - Regulacja wysokości 450-600 mm. Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą , kąt odchylenia oparcia pleców 20 . Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. Tapicerowane siedzisko i oparcie pleców gąbką i materiałem. Fotel wyposażony w podłokietniki wykonane z tworzywa. szt. 3 13. Stół - Nogi stołu metalowe, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm . Wymiary 80wys. cm x 80 cm x 140 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 14. Regał -Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: 80x42 wys. 180 cm, 5 szt. półek na segregatory. szt. 4 15. Szafa na ubrania kostiumy. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: Szafa 80x60 wys. 180. Wyposażona w 1 półkę, drążek o średnicy 25mm na wieszaki. Górna część szafy okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 16. Żelazko parowe o mocy min. 2100 W, z uderzeniem pary min. 90 g.min, wyposażone w funkcję samooczyszczania, prasowania na sucho i mokro oraz w pionie, odporną na zarysowania stopę, blokadę kapania, automatyczny wyłącznik, zbiornik na wodę o pojemności min. 300 ml. szt. 1 17. Deska do prasowania. Powierzchnia do prasowania 120cm x 38cm. Wymiary złożonej deski 153cm x 41cm x 6,5cm. Waga deski 8kg. Blat deski wykonany ze sztywnej siatki metalowej pokrytej 8mm pianką i bawełnianym pokrowcem. Gniazdo elektryczne z antenką podtrzymującą kabel żelazka oraz przewodem o długości min. 2 m. Zabezpieczenie przed przypadkowym rozłożeniem. Podstawa pod żelazko z zabezpieczeniami przed zsunięciem żelazka. szt. 1 18. Suszarka bieliźniarka stabilna i łatwa do rozkładania. Wymiary: 46 x 160 x 70 cm; ilość prętów min. 6. Konstrukcja stalowa malowana proszkowo z plastikowymi dodatkami, zabezpieczenia nóżek przed zniszczeniem zarysowaniem podłogi kółeczka przy nóżkach ułatwiająca przesuwanie suszarki, elementy plastikowe dające dodatkową ochronę ubrań. szt. 1 19. Odkurzacz workowy o mocy silnika min. 2200 W i mocy ssania 500 W, z filtrem, wskaźnikiem zapełnienia worka na kurz, elektroniczną regulacją mocy. Zasięg pracy m: 12 szt. 1 20. Suszarka do włosów o mocy 2000 W, z 2 stopniami prędkości, 3 temperatury oraz nawiewem zimnego powietrza. szt. 1 21. Sprzęt audio-video. Budowa zestawu: amplituner i odtwarzacz Blu-ray w jednej obudowie. Standardy odtwarzania obrazu AVC-HD, standardy odtwarzania dźwięku AAC. Maksymalna moc wyjściowa zestawu od 800 do 1000. Liczba cyfrowych wyjść HDMI 1. Liczba złączy USB 1. Kolor kolumn czarny. Kolor obudowy czarny. zestaw. 1 22. Telewizor LCD: przekątna obrazu 42. Złącze HDMI i USB, rozdzielczość obrazu px: 1024x768, kontrast ekranu dynamiczny: 3 000 000:1, format obrazu: 16:9. Zgodnośc HD FULL HD, technologia odświeżania 200 Hz. Kolor obudowy czarny. szt. 1 23. Szafka pod telewizor wymiary użytkowe: szer. 48,5cm, gł. 41cm, wysokość przestrzeni pomiędzy podstawą a półką 20cm, pomiędzy półką a blatem 17,5cm, wymiary użytkowe wnęk po bokach szafki: szer. 42cm, gł. 42cm. Szafka wykonana z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej, płyty MDF, krawędzie płyt oklejone obrzeżem ABS, w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 24. Lustro na ścianę bez ram wym. Wys.1,8 m x szerokość 2m - szt. 2 25. Pufy duże wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: szerokość siedziska - 140 cm, wysokość do siedziska - 70 cm, wypełnienie - 570 litrów. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 26. Poduchy duże do siedzenia wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: wysokość: 40 cm, średnica podstawy: 120 cm, wypełnienie: 420 l. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 27. Biurko. Wymiary 120x85. Wysokość 82cm. Blat o grubości 28mm wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS o grubości 2 mm w kolorze blatu. Z lewej strony szafka dostosowana do jednostki komputerowej z przewidzianym mocowaniem przewodów, z prawej strony cztery szuflady zamykane na zamek centralny, prowadnice rolkowe - pełen wysuw. Obrzeże korpusów również okleina ABS dostosowana kolorystycznie do koloru korpusów. Biurko wyposażone w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze szarym lub kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Okucia: dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 28. Szafa na dokumenty. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: Szafa 80x42 wys. 194 - 4 szt. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: szafa wyposażona w zamki, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 29. Zestaw komputerowy, w którego skład wchodzi: Monitor LCD nowy w kartonie z instrukcją oprogramowaniem, kablem video oraz zasilającym - rozmiar matrycy 17 cali, rozdzielczość 1440x900, kontrast 600:1, czas reakcji 8 ms, jasność 250 cd, rozmiar plamki 0.255 mm, typ matrycy antyodblaskowa, kąty widzenia 160° horizontal i 150° vertical, złącze HDMI, wbudowane głośniki Jednostka centralna - w skład zestawu wchodzi: Oprogramowanie : System operacyjny PL + pakiet biurowy PL, program antywirusowy Klawiatura , mysz, kable zasilające, UPS - wolnostojący, moc skuteczna 400 W, czas w podtrzymywaniu 100 % min 7 min. napęd optyczny: DVD.RW Cache L2 4 MB Procesor core 3 GHz HDD: 500GB SATA, 7200 obr.min RAM: 4GB DDR 3 Zewnętrzna karta graficzna z wyjściem HDMI Czytnik kart pamięci tak USB 2.0; 1 wejście audio; 1 wyjście audio; 1 center.sub; 1 wyjście cyfrowe; 1 DVI-D; 1 wejście mikrofonu; Złącze sieciowe RJ-45; 1 port wideo VGA zestaw 1 30. Telefon.fax Faks na papier zwykły z modemem o szybkości transmisji 9600 bps, funkcją głośnomówiącą, wyposażony w książkę telefoniczną pozwalającą na zapamiętanie do 100 pozycji oraz podajnik na 20 stron, funkcja kopiowania z możliwością skalowania, elektroniczną regulację głośności oraz tryb korekcji błędów ECM. Telefon z funkcją głośnomówiącą , wyświetlaczem, automatyczną sekretarką, książką telefoniczną. szt. 1 31. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka, skaner, kopiarka - Kolorowe laserowe sieciowe urządzenie wielofunkcyjne. Funkcje standardowe: kopiowanie, drukowanie, skanowanie do poczty e-mail.folderu. Funkcje opcjonalnie: skanowanie sieciowe, skanowanie do drukowanie z USB. Prędkość kopiowania : kolor : min 20 str.min, czerń : min 20 str.min, Rozmiar papieru: A4 do A3, Pojemność pojemników na papier : min. 500 arkuszy. Automatyczny podajnik papieru do druku dwustronnego na min. 100 arkuszy szt. 1 32. Pojemnik na papier toaletowy - wykonany z tworzywa ABS, wymiary roli: 190 mm - 230 mm. Kolor obudowy: biały. Wymiary: - wysokość: 267 mm, - szerokość: 258 mm, - głębokość: 117 mm. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości papieru. Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 4 33. Dozowniki mydła w płynie - Pojemność: 1 litr. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 275mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 112 mm. Sposób uruchamiania: przycisk. Wizjer do kontroli poziomu mydła. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 5 34. Dozowniki ręczników jednorazowych. Przeznaczony na ręczniki papierowe w listkach ZZ. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 259 mm, - szerokość: 305 mm, - głębokość: 132 mm. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami. szt. 5 35. Pralka automatyczna. Pralka ładowana od przodu, o głębokości min.56 cm, Wysokość do 85 cm, szerokość do 60cm pojemności min. 5,5 kg, z programami do prania wełny, bawełny, tkanin delikatnych, sterowana elektronicznie, o prędkości wirowania 1000 obr.min., w klasie energetycznej A+. szt. 1 36. Szafka łazienkowa - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 81 cm, Szerokość: 47,2 cm, Głębokość: 30,2 cm, dwudrzwiowa. szt. 1 37. Szafka na środki czystości i środki higieniczne - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 180 cm, Szerokość: 60 cm, Głębokość: 30,2 cm, dwudrzwiowa. szt. 1.Instalacja teletechniczna Na obiekcie projektuje się instalacje gniazd komputerowych (internetowych) oraz telefonicznych. Projektuje się, aby docelowo punktem centralnym ww. instalacji była szafa dystrybucyjna SD. Szafę SD zlokalizować w wiatrołapie budynku. Typ i wyposażenie (urządzenia aktywne oraz pasywne) dobrać wg potrzeb oraz uzgodnień z dostawcą sygnału. W wybranych pomieszczeniach (pom. rehabilitacji oraz gabinecie psychologa) projektuje się wykonać punkty logiczne PEL. Punkty w wykonaniu naściennym, bądź podtynkowym (w gestii Inwestora). W każdym PEL zainstalować 1 gniazdo RJ45 kat. 6 (do Internetu) oraz 1 gniazdo RJ45 kat. 6 (do telefonu). Do pomieszczenia rehabilitacji 00.09 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=18m każdy. Do pomieszczenia rehabilitacji 00.10 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=21m każdy. Do pomieszczenia rehabilitacji 00.12 doprowadzić z SD: 2 przewody UTP kat. 6 o długości l=21m każdy. Instalację komputerową, jak i telefoniczną wykonać przewodem UTP kat. 6 oraz zakończyć gniazdem RJ-45. Przewody układać pod tynkiem w rurach osłonowych. Sygnał do szafy SD - wg gestora usług telekomunikacyjnych po uzyskaniu właściwych warunków przyłączenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zakres robót dodatkowych i uzupełniających może obejmować roboty i ich zakres niemożliwy do przewidzenia na etapie opracowania projektu budowlanego, określenia zakresu rzeczowego, przedmiaru robót i kosztorysu, tj. robót odkrytych podczas robót odkrywkowych robót ziemnych związanych z wymianą gruntu oraz podczas wykonywania przyłączy infrastruktury technicznej - nieprzewidzianych robót ukrytych w ziemi, np. wysoki poziom wód gruntowych, nieprzewidziane przeszkody ukryte w ziemi oraz innych robót niezawinionych ze strony zamawiającego i wykonawcy, a warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą sztuki budowlanej i PN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.21.52.10-2, 45.11.12.00-0, 45.11.12.40-2, 45.11.12.94-4, 45.23.60.00-0, 45.26.12.10-9, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.26.20-3, 45.26.26.50-2, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.00-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Choszcznie o/Recz Nr 60 8359 0005 0000 1108 9000 0032 z adnotacją - wpłata wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. Budowa obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku podmiotu, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Miejskiego pok. Nr 14 (okienko kasy) lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Dysponują lub będą dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - o specjalności branży budowlanej konstrukcyjnej - kierownik budowy, - o specjalności branży elektrycznej - kierownik robót, - o specjalności branży elektrycznej- kierownik robót. Wykonawca składa stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp ( zał. Nr 4 i nr 7 do SIWZ). Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia przez Wykonawcę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany wykonawca jest zobowiązany wskazać osoby, które w jego imieniu będą pełniły obowiązki : - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej oraz - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie elektrycznym, - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnej.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, iż roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Zał. Nr 6 Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych, o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000 PLN każda robota budowlana. Dowodem dotyczącym najważniejszych robót jest poświadczenie lub w przypadku zamówień na roboty budowlane, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawca składa wykaz wg zał. Nr 6 do SIWZ wraz z poświadczeniami lub innymi dokumentami.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    .Oświadeczenie, że dysponują lub będą dysponować narzędziami, sprzętem, potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale XI niniejszej SIWZ (dokumenty potwierdzające brak wykluczenia).

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Dysponują lub będą dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami budowlanym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: - o specjalności branży budowlanej konstrukcyjnej - kierownik budowy, - o specjalności branży elektrycznej - kierownik robót, - o specjalności branży elektrycznej- kierownik robót. Wykonawca składa stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp ( zał. Nr 4 i nr 7 do SIWZ). Zamawiający uzna za spełnienie warunku złożenie oświadczenia przez Wykonawcę wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany wykonawca jest zobowiązany wskazać osoby, które w jego imieniu będą pełniły obowiązki : - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej oraz - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie elektrycznym, - kierownika robót posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sanitarnej.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 300 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) opłaconej polisy ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia na kwotę 600 tys. zł. Na potwierdzenie opłaconej polisy wykonawca winien dołączyć dowód opłaty. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia informacji, o której mowa w ww. pkt.4 lit. a. 5). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 6). Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Umowa może ulec zmianie w zakresie z tytułu okoliczności opisanych w pkt. 11 załączniku nr 9 do SIWZ - projekt umowy : 2.1. Ceny - w przypadkach opisanych w Rozdziale XVII SIWZ - opis sposobu obliczania ceny i wynagrodzenia oraz ustaleń projektu umowy zał. Nr 9 do SIWZ. 2.2 Terminu - w przypadku zwiększenia zakresu robót zamówienia podstawowego lub konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, sytuacji niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert - termin może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego. 2.3. Zmiany stawki podatku VAT - w przypadku zmiany stawki należnego podatku VAT, stawka wysokości należnego podatku VAT obowiązywać będzie na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. Nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 08.07.2014.15.17.05_ogloszenie_o_zamowieniu.docx 2014-07-08 15:17:05 30,3KB
2 08.07.2014.15.17.41_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2014-07-08 15:17:41 224,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 08.07.2014.15.20.57_zal_nr_3__do_SIWZ__przedmiar_kosztorys_nakladczy.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:20:57 1,1MB 104 razy
2 08.07.2014.15.21.27_zal_Nr_3a_przedmiasri_kosztorys_nakladczy_ath.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:21:27 35,6KB 100 razy
3 08.07.2014.15.22.26_zal_nr_2_STWiORB.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:22:26 2,4MB 93 razy
4 08.07.2014.15.24.38_zal_Nr_1_projekt_budowlany.rar Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:24:38 10,7MB 102 razy
5 08.07.2014.15.28.06_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:28:06 729,5KB 102 razy
6 08.07.2014.15.28.49_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-07-08 15:28:49 687,1KB 101 razy
Wynik postępowania
1 28.07.2014.10.47.46_postanowienie_o_uniewaznieni_przetargi_SDS__II.pdf 2014-07-28 10:47:46 47,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Grzegorz Robaczek 08-07-2014 15:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 08-07-2014
Ostatnia aktualizacja: Dorota Dziubczyńska 28-07-2014 10:47