Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Reczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego DZ.3564

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty, tj. do 13 lipca 2023r.

Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz (decyduje data wpływu do urzędu).


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06 07 2023 11 52 31 20230706113630528 (PDF, 1.35Mb) 2023-07-06 11:52:31 45
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kornelia Gołębiewska

Data wytworzenia:
06 lip 2023

Osoba dodająca informacje

Oskar Grabarczyk

Data publikacji:
06 lip 2023, godz. 11:52

Osoba aktualizująca informacje

Oskar Grabarczyk

Data aktualizacji:
06 lip 2023, godz. 11:56