Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Reczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego z 2023-04-13

Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz do dnia 26 kwietnia 2023r. (decyduje data wpływu do urzędu).


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18 04 2023 10 49 52 20230418092003106 (PDF, 1.21Mb) 2023-04-18 10:49:52 17
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kornelia Gołębiewska

Data wytworzenia:
18 kwi 2023

Osoba dodająca informacje

Oskar Grabarczyk

Data publikacji:
18 kwi 2023, godz. 10:49

Osoba aktualizująca informacje

Oskar Grabarczyk

Data aktualizacji:
16 maj 2023, godz. 08:48