Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego z 2023-04-13
Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz do dnia 26 kwietnia 2023r. (decyduje data wpływu do urzędu).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18 04 2023 10 49 52 20230418092003106 (PDF, 1.21Mb) | 2023-04-18 10:49:52 | 17 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kornelia Gołębiewska Data wytworzenia:
18 kwi 2023
Osoba dodająca informacje
Oskar Grabarczyk Data publikacji:
18 kwi 2023, godz. 10:49
Osoba aktualizująca informacje
Oskar Grabarczyk Data aktualizacji:
16 maj 2023, godz. 08:48