Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego z 2023 06 07
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego
Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty, tj. do 14 czerwca 2023r.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz (decyduje data wpływu do urzędu).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
07 06 2023 09 45 32 20230607092432467 (PDF, 1.25Mb) | 2023-06-07 09:45:32 | 80 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kornelia Gołębiewska Data wytworzenia:
07 cze 2023
Osoba dodająca informacje
Oskar Grabarczyk Data publikacji:
07 cze 2023, godz. 09:45
Osoba aktualizująca informacje
Oskar Grabarczyk Data aktualizacji:
07 cze 2023, godz. 09:45