ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek "Alutec" Sp. z o. o., ul. Kolejowa 48, 73-210 Recz postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie wiaty na potrzeby gospodarcze na działce o nr ewid. 65/27 przy ul. Kolejowej 48 w Reczu.
Nasz znak: BM - 7624/6/08 Recz, dnia 02 września 2008r.
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zawiadamiam, na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego( Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) o wszczęciu w dniu 02 września 2008r., na wniosek „Alutec” Sp. z o. o., ul. Kolejowa 48, 73-210 Recz postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie wiaty na potrzeby gospodarcze na działce o nr ewid. 65/27 przy ul. Kolejowej 48 w Reczu.
Celem postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko powyższego przedsięwzięcia jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia m. in. na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.
Informuję o uprawnieniach stron tego postępowania, wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium, w tym o prawie przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.
Akta sprawy dostępne są w Urzędzie Miejskim w Reczu pok. nr 9 w godz. od 800 - 1500 na stanowisku Inspektora ds. ochrony środowiska.
Otrzymują strony postępowania:
-
Alutec Sp. z o. o., ul. Kolejowa 48, 73-210 Recz
-
-
-
-
Gmina Recz - właściciel działek 53/2, 53/16, 53/17 i 65/8
-
a/a
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Martyna Smus Data wytworzenia:
04 wrz 2008
Osoba dodająca informacje
Martyna Smus Data publikacji:
04 wrz 2008, godz. 07:48
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Pater Data aktualizacji:
05 kwi 2024, godz. 12:55