System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
UCHWAŁA Nr XXXIII/236/09 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 25 listopada 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze stadionu miejskiego w Reczu.
Uchwała Nr XXXIII/236/09
Rady Miejskiej w Reczu
z dnia 25 listopada 2009 r.
w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania ze stadionu miejskiego
w Reczu.
Na podstawie art.40 ust.2 pkt. 4 i art. 41 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001r. Nr 142,poz.1591:z 2002r.Nr 23,poz.220, Nr 62,poz.558, Nr 113,poz.984, Nr 153, poz. 1271,Nr 214, poz. 214, poz.1806; z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz. 1568; z 2004r. Nr 102,poz.1055,Nr 116,poz.1203,Nr167,poz.1759;z 2005r. Nr 172, poz.1441,Nr 175,poz.1457;z 2006r.Nr 17,poz.128, Nr 181, poz.1337;z 2007r. Nr 48, poz.327 z 2008r poz. 1111, Nr 223 poz. 1458 z 2009r Nr 52 poz. 420 Nr 157 poz.1241)- Rada Miejska w Reczu uchwala, co następuje:
§1. Wprowadza się regulamin korzystania z obiektów znajdujących się na stadionie miejskim w Reczu przy ul. Promenada 4a, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Każda osoba znajdująca się na terenie obiektów stadionu miejskiego w Reczu zobowiązana jest stosować się do niniejszego regulaminu.
§ 3. Regulamin, o którym mowa w § 1 podlega do wiadomości publicznej poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Reczu i na tablicach informacyjnych usytuowanych przy wejściu na stadion miejski.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Recza.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.
Załącznik
Do Uchwały Nr XXXIII/236/09
Rady Miejskiej w Reczu
z dnia 25 listopada 2009 r.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STADIONU MIEJSKIEGO W RECZU
§1. 1.Stadion Miejski stanowi własność Gminy Recz.
2. Stadion Miejski jest obiektem użyteczności publicznej i służy do przeprowadzania rozgrywek sportowych, sportowych zajęć szkolnych oraz innych imprez rekreacyjno- sportowych.
3. Stadion może również służyć innym celom, w tym do odbywania doraźnych imprez o innym charakterze , w zakresie ustalonym przez Burmistrza Recza
§2. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o :
-
administratorze stadionu- należy przez to rozumieć Burmistrza Recza bądź upoważniony przez niego podmiot lub osobę,
-
organizatorze imprezy - należy przez to rozumieć osobę prawną, osobę fizyczną lub jednostkę nie posiadającą osobowości prawnej, przeprowadzającą imprezę,
-
zajęciach - należy przez to rozumieć zajęcia sportowe, rozgrywki sportowe, mecze, imprezy rekreacyjno- sportowe, lekcje w-f oraz inne imprezy,
§3.1.Rozgrywki sportowe, zajęcia szkolne oraz inne imprezy rekreacyjno- sportowe odbywają się wg. wcześniej ustalonego przez administratora stadionu harmonogramu zgodnie z przedłożonymi przez organizatora imprezy programu.
2.Udostępnienie organizatorowi imprezy stadionu miejskiego lub jego części następuje na podstawie umowy zawartej przez organizatora imprezy z administratorem stadionu, na zasadach określonych w tej umowie oraz regulaminie.
3.Umowy zawierane w przedmiocie wykorzystania stadionu muszą być zgodne z powszechnie obowiązującym prawem.
§4.1. Stadion udostępniany jest :
-
dzieciom i młodzieży szkolnej pod nadzorem nauczyciela lub w przypadku innych zajęć pod nadzorem pełnoletniego opiekuna,
-
klubom i sekcjom sportowym pod nadzorem instruktora lub trenera,
-
zakładom pracy, instytucjom , organizacjom pod nadzorem prowadzącego,
-
osobom fizycznym,
-
uczestnikom oraz kibicom wyłącznie na organizowanych imprezach sportowych i innych z udziałem publiczności.
2. Poza godzinami użytkowania, stadion jest zamknięty i przebywanie na jego terenie osób nieupoważnionych jest zabronione.
3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki doznane przez dzieci i młodzież przebywające na stadionie bez nadzoru nauczyciela, opiekuna i instruktora lub trenera.
§5 .1. Korzystających ze stadionu zobowiązuje się do:
-
punktualnego rozpoczynania i kończenia zajęć,
-
utrzymania czystości na terenie obiektu stadionu,
-
pobierania kluczy i zamykania szatni oraz sanitariatów,
-
zabezpieczania mienia wartościowego we własnym zakresie,
-
przestrzegania przepisów bhp, p-poż., ewakuacyjnych , porządkowych,
-
po zakończeniu zajęć, uporządkowania sprzętu sportowego i zdania kluczy,
-
wyłączenia oświetlenia , zakręcania wody w szatniach i sanitariatach.
2. O wszystkich uszkodzeniach sprzętu , wyposażenia , urządzeń oraz występujących zagrożeniach należy powiadomić administratora stadionu.
3.Zabrania się korzystania z uszkodzonego sprzętu i wyposażenia grożącego wypadkiem.
4. Wszystkie osoby przebywające na terenie stadionu zobowiązane są do podporządkowania się poleceniom administratora stadionu , służb porządkowych i osób do tego upoważnionych.
5. Za bezpieczeństwo uczestników zajęć sportowych odpowiedzialność prawną ponosi organizator imprezy. Obowiązkiem organizatora jest każdorazowe sprawdzenie przed rozpoczęciem imprezy terenu stadionu pod względem bezpieczeństwa .
§6. Do obowiązków organizatora imprezy należy w szczególności:
-
respektowanie postanowień regulaminu oraz zapewnienie ładu i porządku przez rozpoczęciem imprezy, w czasie jej trwania oraz po zakończeniu imprezy,
-
niedopuszczenie do uczestnictwa w imprezie osób nietrzeźwych lub odurzonych , a także osób zamierzających wnieść na teren stadionu przedmioty wymienione w § 6, ust. 2,
-
usuwanie z terenu stadionu osób nie stosujących się do postanowień regulaminu, stwarzających zagrożenie dla życia lub zdrowia uczestników imprezy i innych osób dopuszczających się niszczenia mienia
-
zapewnienie drożności wejść i wyjść na stadion a zwłaszcza drogi ewakuacyjnej,
-
ustalenie z administratorem stadionu, przed rozpoczęciem imprezy, miejsc niedostępnych uczestnikom imprezy lub widzom oraz odpowiednie oznakowanie tych miejsc,
-
niezwłoczne poinformowanie administratora o szkodach w mieniu stadionu, powstałych w czasie trwania imprezy lub w związku z imprezą.
§7.1. Każdy kto przebywa na terenie stadionu powinien zachowywać się tak, aby nie szkodził i nie zagrażał innym.
2.Zabrania się wnoszenia na teren stadionu przedmiotów:
-
napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych
-
broni wszelkiego rodzaju lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, fajerwerków, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowych niebezpiecznych , substancji żrących lub farbujących,
-
butelek, puszek, kubków, itp. wykonanych z kruchego, pękającego bądź twardego materiału,
-
urządzeń z napędem mechanicznym służących do wytwarzania hałasu.
3. Zakazuje się:
-
wstępu osobom w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub użycie wszelkiego rodzaju środków odurzających,
-
spożywania alkoholu ,środków odurzających lub substancji psychotropowych
-
palenia tytoniu
-
rozniecania ognia
-
rzucania wszelkich przedmiotów
-
wchodzenia na obszary, które nie są dopuszczalne dla widzów
( boisko, szatnie, pomieszczenia służbowe itp.)
-
niszczenia wszelkiego rodzaju sprzętu znajdującego się na terenie boiska,
-
zaśmiecania obiektu stadionu,
-
wjeżdżania, poruszania się wszelkimi pojazdami mechanicznymi.
4. Osoby, zakłócające porządek będą zmuszone do opuszczenia obiektu.
§8. Za wszelkie zniszczenia wynikłe z przyczyn niewłaściwego korzystania ze stadionu , urządzeń, sprzętu itp. obciążony będzie korzystający lub przebywający na terenie stadionu, powodujący zniszczenie.
§9. Korzystający i przebywający na terenie stadionu mają obowiązek zastosować się do zaleceń zawartych w niniejszym regulaminie.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Martyna Smus | 27-11-2009 10:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-11-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Martyna Smus | 27-11-2009 11:37 |