Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie Burmistrza Recza o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Recz

OGŁOSZENIE

BURMISTRZA RECZA

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków

zagospodarowania przestrzennego gminy Recz

 

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 503 ze zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Reczu uchwały Nr XLVI/242/22 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Recz.

Zmiana studium ma charakter częściowy i obejmuje zakresem przestrzennym dwa obszary. Celem zmiany studium w obszarze pierwszym jest umożliwienie realizacji napowietrznej linii elektroenergetycznej wysokiego napięcia w korytarzu o długości ok. 9,4 km biegnącej od GPZ Recz w kierunku południowym i wschodnim do granicy z gminą Drawno. Celem zmiany studium w obszarze drugim jest umożliwienie rozbudowy istniejącego cmentarza – obszar o powierzchni 4,3 ha.

Zainteresowani mogą składać wnioski do studium. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Miejskim w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, w terminie 21 dni od ukazania się ogłoszenia. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

W ramach przepro­wadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski w formie pisemnej na ww. adres, a także ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres planowanie@recz.pl, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie 21 dni od ukazania się ogłoszenia.

 

 

Burmistrz Recza

Wiesław Łoński

 

 

 

 

 

 

 

 

W związku z obowiązkiem, o którym mowa w  art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Recza, z siedzibą ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, tel.: +48 95 765 44 61, recz@recz.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  3. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz realizacją przysługujących Pani/Panu praw można się skontaktować z Inspektorem Danych Osobowych przez adres: iod@recz.pl, lub tel.: +48 957654461 wew. 123.
  4. Pełen zakres informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej bip.recz.pl w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w siedzibie Administratora.

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Oskar Grabarczyk 27-01-2023 13:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Oskar Grabarczyk 27-01-2023
Ostatnia aktualizacja: Oskar Grabarczyk 27-01-2023 13:49