Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby realizacji projektu systemowego - Nauka przez zabawę szansą na sukces, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do Szkoły Podstawowej w Reczu i Szkoły Podstawowej w Lubieniowie w Gminie Recz Numer ogłoszenia: 331811 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
Przejdź do załącznikówAdres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.recz.pl, zakladka zamówienia publiczne
Recz: Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby realizacji projektu systemowego - Nauka przez zabawę szansą na sukces, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do Szkoły Podstawowej w Reczu i Szkoły Podstawowej w Lubieniowie w Gminie Recz
Numer ogłoszenia: 331811 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby realizacji projektu systemowego - Nauka przez zabawę szansą na sukces, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do Szkoły Podstawowej w Reczu i Szkoły Podstawowej w Lubieniowie w Gminie Recz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na potrzeby realizacji projektu systemowego - Nauka przez zabawę szansą na sukces, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do Szkoły Podstawowej w Reczu i Szkoły Podstawowej w Lubieniowie w Gminie Recz. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązuje się do dostarczenia produktów o wymaganiach(parametrach) określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podany zakres dostaw do wykonania oraz materiały i urządzenia, ich parametry techniczne, jakościowe, są sztywno określone i nie przewiduje się ich zmian przez oferentów pod rygorem unieważnienia oferty. W przypadku podania nazw własnych można zastosować asortyment równoważny. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu produkty posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty, bez wad i usterek o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do wysokosci środków jakie zabezpieczył Zamawiajacy na sfinansowanie zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 32.00.00.00-3, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.30.00.00-6, 32.32.12.00-1, 37.42.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego : Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Choszcznie o/Recz Nr 60 8359 0005 0000 1108 9000 0032. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W swoim zakresie dzialalnosci posiadają uprawnienia do dostaw objetych przedmiotem zamówienia. Wynikac to winno z treści KRS lub zaswiadczenia o wpisie do dzialalnosci gospodrczej.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw i usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy i usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien wykazać się dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł netto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych netto każda). Wzór wykazu wykonanych dostaw i usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), ważny na dzień otwarcia ofert. Sumę gwarancyjną podaną w obcej walucie zamawiający przeliczy na złote, zgodnie ze średnim kursem tej waluty ogłoszonym przez NBP, obowiązującym w dniu otwarcia ofert, Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokosci 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
-
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- inne dokumenty
Wszystkie przrządy i sprzęt powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionej okoliczności wymienionych w § 2 pkt.4 wzoru umowy załączonej do SIWZ. 1) wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego (na dzień wystawienia faktury).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl, zakladka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17. pok. nr 22 lub 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17. pok. nr 1 ( Biuro Obslugi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Zamówienie finansowane w ramach programu Operacyjnego kapital Ludzki współfinansowanego ze środkow Europejskiego Funduszu Społecznego . Środki europejskie w wysokości 85 % oraz dotacja celowa z budżetu krajowego w wysokości 15 % wartości zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie w BZP (DOC, 70.00Kb) | 2011-12-15 14:56:47 | 37 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SPECYFIKACJAISTOTNYCHWARUNKA WZAMA WIENIA-1 (DOC, 249.00Kb) | 2011-12-15 14:56:48 | 95 | |
zalacznik nr 1wykaz sprzetu i pomocy dydaktycznych stanowiacych wyposazenie nowej szkoly (DOC, 746.50Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 1211 | |
zalacznik nr 2 do siwz (DOC, 115.50Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 75 | |
wzor umowy zalacznik nr 3 (DOC, 132.00Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 81 | |
zalacznik nr 4 do siwz (DOC, 114.50Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 86 | |
zalacznik nr 5 do siwz (DOC, 108.00Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 78 | |
zalacznik nr 6 do siwz (DOC, 109.00Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 84 | |
zalacznik nr 7 formularz cenowy (DOC, 700.00Kb) | 2011-12-15 14:59:26 | 187 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Nowy ZaA A cznik nr 2 do SIWZ (DOC, 115.50Kb) | 2011-12-20 13:25:43 | 80 | |
zmiana str 15 w SPECYFIKACJI WARUNKA W ZAMA WIENIA (DOCX, 13.54Kb) | 2011-12-20 13:26:03 | 79 | |
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia w BZP (DOC, 196.00b) | 2011-12-21 09:19:55 | 39 | |
ogloszenie o zmianie ogloszenia w BZP (DOC, 28.00Kb) | 2011-12-21 09:23:18 | 61 | |
Pytania i odpowiedzi do wiadomoA ci wszystkich zainteresowanych postA powaniem (PDF, 319.27Kb) | 2011-12-27 15:13:34 | 42 | |
zmiany do SIWZ ogA oszonego przetargu (DOC, 111.50Kb) | 2011-12-21 09:20:32 | 31 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie o zmianie ogloszenia w BZP (DOC, 28.00Kb) | 2011-12-21 09:23:27 | 50 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Postanowienie o uniewaznieniu przetargu (PDF, 115.67Kb) | 2011-12-29 11:15:02 | 15 | |
zawiadomienie o wyborze wykonawcy (PDF, 253.58Kb) | 2011-12-29 11:15:24 | 81 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grzegorz Robaczek Data wytworzenia:
15 gru 2011
Osoba dodająca informacje
Grzegorz Robaczek Data publikacji:
15 gru 2011, godz. 14:56
Osoba aktualizująca informacje
Grzegorz Robaczek Data aktualizacji:
29 gru 2011, godz. 11:15