Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Recz w okresie od 01 czerwca 2008 do 31 grudnia 2012 r.
Przejdź do załącznikówRecz: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Recz w okresie od
01 czerwca 2008 do 31 grudnia 2012 r.
Numer ogłoszenia: 90198 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 7654461 do 64, fax 0-95 7654461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Recz w okresie od 01 czerwca 2008 do 31 grudnia 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:
1.1. Bieżąca obsługa bankowa obejmuje:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych , w tym rachunki związane
z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej.
b) realizację poleceń przelewu
c) przyjmowanie wpłat gotówkowych
d) dokonywanie wypłat gotówkowych
e) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi
1.2. Przystosowanie i utworzenie w przeznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu siedziby Urzędu Miejskiego obsługi kasowej.
1.3 Pozostałe usługi bankowe:
a. udzielenie poręczeń i pełnomocnictw,
b. wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie,
c. wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
d. automatyczna likwidacja rachunku bankowego, na którym nie dokonuje się operacji bankowych przez okres 6 miesięcy,
e. przechowywanie depozytów
1.4 Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym bankowym:
a. przyjmowanie środków pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym na lokaty jednodniowe oraz weekendowe.
b. dla lokat jednodniowych i weekendowych przyjmuje się stopę referencyjną WIBID T/N.
1.5 Oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych:
a. automatyczne lokowanie środków na lokatach terminowych obliczone w oparciu
o stawkę WIBID dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych pomniejszonej o stałą marżę banku (m)
1.6 Zapewnienie elektronicznego bezpłatnego systemu obsługi bankowej:
a. instalacja systemu
b. obsługa systemu
c. przeszkolenie pracowników.
1.6 Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej:
a. w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy postawiony do dyspozycji w ciągu 5 dni od daty obowiązywania umowy na obsługę budżetu do 31 grudnia każdego roku.
b. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonej o stałą marżę banku (m).
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR
dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonej o stałą marżę banku (m).
2. Zamówieniem niniejszym/ warunkami zamówienia/ objęte winny być następujące jednostki;
a) Urząd Miejski w Reczu
b) Przedszkole Publiczne,
c) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej,
d) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury
e) Szkoła Podstawowa w Reczu
f) Szkoła Podstawowa w Lubieniowie
g) Gimnazjum w Reczu
h) ZGKiM w Reczu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
Spełnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, póz. 560 z późn. zm.) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie :
1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonywanie usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane 3 opinie lub referencje)
2. usługi będą wykonywać wyłącznie siłami własnymi,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie usług w ustalonym terminie, i w tym względzie :
1 nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :
- celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności -
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych i przyjęcia ich bez zastrzeżeń.
4. Zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych.
5. Dokument potwierdzający, że aktualny współczynnik wypłacalności banku jest nie mniejszy niż 8% na podstawie ustawy z dnia 29. 08. 1997 r. - Prawo bankowe art.128 ust.1 pkt. 3.
6. Projekt umowy (projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w siwz i ze złożoną ofertą).
7. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają
2 odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji.
8. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.Regulamin kredytowania przez bank.
Kopie dokumentów należy potwierdzić (za zgodność z oryginałem)
przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, tel. 095 765 44 61 wew. 31.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu,ul. Ratuszowa 17, pok. nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
UZP-ogloszenie (HTM, 12.91Kb) | 2008-04-30 11:46:04 | 82 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ na obsluge bankowa (DOC, 150.50Kb) | 2008-04-30 11:46:04 | 71 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
sprostowanie-BIP obs uga bud etu (HTM, 7.69Kb) | 2008-05-09 14:31:03 | 17 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie wykonawcA w o wyborze oferty-BIP (DOC, 57.50Kb) | 2008-07-08 09:28:53 | 28 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Nowy Dokument programu Microsoft Word (DOC, 23.50Kb) | 2008-07-08 09:28:53 | 55 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Martyna Smus Data wytworzenia:
30 kwi 2008
Osoba dodająca informacje
Martyna Smus Data publikacji:
30 kwi 2008, godz. 11:46
Osoba aktualizująca informacje
Martyna Smus Data aktualizacji:
08 lip 2008, godz. 09:28