Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych dla uczniów gimnazjum
Przejdź do załączników
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Recz: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych dla uczniów gimnazjum
Numer ogłoszenia: 409058 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.recz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych pozalekcyjnych dla uczniów gimnazjum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) dla uczniów gimnazjum w Reczu (łącznie 2475 godzin dydaktycznych po 45 minut każda). Zajęcia i ilość godzin: a) matematyka: 690 godzin; b) fizyka: 405 godzin; c) korzystanie z informacji oraz wykorzystanie wiedzy w praktyce (w zakres tych zajęć wchodzą między innymi: zasady ortograficzne, interpretacja tekstów, wykorzystywanie umiejętności z zakresu geografii, biologii, języka polskiego, bibliotekoznawstwa w praktyce): 405 godzin; d) język angielski: 525 godzin; e) zajęcia sportowe: 450 godzin; Łączna ilość godzin: 2475..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że, dysponuje przynajmniej 15 osobami, będącymi nauczycielami dyplomowanymi, mianowanymi lub kontraktowymi - każda z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat, w tym: - z zajęć sportowych - co najmniej 2 osobami, - z fizyki - co najmniej 2 osobami, - z matematyki - co najmniej 3 osobami, - z języka angielskiego - co najmniej 2 osobami, - z geografii - co najmniej 2 osobami, - z języka polskiego - co najmniej 2 osobami, - z bibliotekoznawstwa - co najmniej 1 osobą, - z biologii - co najmniej 1 osobą.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana miejsca wykonania Umowy jest możliwa w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy. 2. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału, w związku z czym Umowa nie zostanie wykonana w miejscu, określonym w rozdziale IX siwz, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o tym fakcie, podając jednocześnie adres innego miejsca w którym będzie wykonywane zamówienie. 3. W czasie trwania umowy muszą zostać przeprowadzone wszystkie 2475 godziny zajęć, choćby miało odbyć się to przy wydłużeniu terminu wykonania umowy. 4. Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w przypadku trudności organizacyjnych (w szczególności z powodu niemożliwości uczestniczenia w zajęciach części uczniów z powodu choroby, utrudnień w dotarciu na zajęcia części uczniów z powodu trudnych warunków meteorologicznych, wyjazdów części uczniów w czasie roku szkolnego, i innych okoliczności). W takim przypadku czas trwania umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody utrudniającej wykonanie umowy w terminie określonym w Rozdziale IX siwz. 5. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 4, w związku z czym Umowa nie zostanie wykonana w terminie, określonym w Rozdziale IX siwz, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o tym fakcie, podając jednocześnie termin wykonania umowy. 6. Zamawiajacy dopuszcza możliwość zmiany osób zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie (w załączniku nr 4), o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2) siwz, pod warunkiem udzielenia pisemnej zgody Zamawiającego na taką zamianę. W przypadku zmiany osób/osoby Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia innych/ej osób/osoby o takich samych lub lepszych kwalifikacjach jak osoby/osoba zamieniane/na. 7. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA RECZ, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, pokój nr 1, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych pt. Edukacja dla każdego. Osobą do kontaktów w trakcie toczącego się potępowania jest p. Luiza Marach, e-mail: oswiata@recz.pl..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zal. nr 1 do siwz oferta cenowa (PDF, 704.84Kb) | 2012-10-19 15:18:03 | 195 | |
zal. nr 2 do siwz oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 505.87Kb) | 2012-10-19 15:18:03 | 149 | |
zal. nr 3 do siwz oswiadczenie o spelnianiu warunkow (PDF, 506.35Kb) | 2012-10-19 15:18:03 | 137 | |
zal. nr 4 do siwz wykaz osob (PDF, 608.73Kb) | 2012-10-19 15:18:03 | 148 | |
zal. nr 5 do siwz umowa (PDF, 641.60Kb) | 2012-10-19 15:18:03 | 170 | |
siwz (PDF, 900.18Kb) | 2012-10-19 15:17:45 | 157 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wynik przetargu (PDF, 228.23Kb) | 2012-11-05 13:48:15 | 26 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
udzielenie zamowienia (PDF, 139.51Kb) | 2012-12-20 14:58:02 | 60 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grzegorz Robaczek Data wytworzenia:
19 paź 2012
Osoba dodająca informacje
Grzegorz Robaczek Data publikacji:
19 paź 2012, godz. 15:16
Osoba aktualizująca informacje
Grzegorz Robaczek Data aktualizacji:
20 gru 2012, godz. 14:58