System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Uchwała nr IV/17/07 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2007 rok.
U C H W A Ł A NR IV/17/07
z dnia 25 stycznia 2007 r.
Rady Miejskiej w Reczu
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2007 rok.
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz.1806 oraz z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568, z 2004 r Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 Nr 17 poz. 128) oraz art.165, art. 184, art. 188 ust 2 i art.195 ust 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz.319, Nr 104,poz. 708, Nr 170, poz.1217 i 1218, Nr 187, poz.1381, Nr 249, poz. 1832) Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1. Dochody budżetu gminy w wysokości 12 874 588 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2.1.Wydatki budżetu gminy w wysokości 19 146 763 zł, zgodnie załącznikiem nr 2,
2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 – 2009 zgodnie z załącznikiem nr 3.
2.1. Zadania inwestycyjne w 2007 roku zgodnie z załącznikiem nr 3a.
3. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 3 220 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
§ 3. 1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 6 272 175 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) |
zaciąganych kredytów w kwocie |
- 4 395 707 zł |
2) |
zaciąganych pożyczek w kwocie |
- 1 861 208 zł |
3) |
zwrotu środków z tytułu dokapitalizowania w kapitale zwrotnym ZUH „KOMUNALNIK” |
- 15 260 zł |
2. Przychody budżetu w wysokości 7 500 214 zł, rozchody w wysokości 1 188 792 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 4. W budżecie tworzy się rezerwę ogólną w wysokości - 100 000 zł
§ 5. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6
§ 6.1. Ustala się dochody w kwocie 74 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 69 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie 5 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 7. 1. Plan przychodów i wydatków dla zakładów budżetowych:
1) przychody - 656 800 zł,
2) wydatki - 731 640 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 7
2. Plan dochodów i wydatków w łącznej kwocie 28 368 zł dla dochodów własnych jednostek budżetowych: dochody 28 368 zł, wydatki 28 368 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7
§ 8.1. Dotacje podmiotowe dla:
1) gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 243 750 zł,
2) działających na terenie gminy publicznych przedszkoli w wysokości - 346 000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 8
2. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 275 660 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9
§ 9. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości :
1) przychody - 5 500 zł,
2) wydatki - 6 700 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 10
§ 10. Limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 300 000 zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 6 256 915 zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu
zaciągniętych pożyczek i kredytów - w kwocie 1 188 792 zł,
§ 11. Upoważnia się Burmistrza do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego
deficytu budżetu do wysokości 300 000 zł,
2) zaciągania zobowiązań:
a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na programy i projekty
realizowane ze środków Unii Europejskiej lub bezzwrotnych środków zagranicznych oraz
na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich do wysokości określonej z załącznikach
nr 3 i nr 4,
b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia
ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku na łączną kwotę 400 000 zł,
3) dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków
między działami.
4) udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do łącznej kwoty 100 000 zł,
5) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż
bank prowadzący obsługę budżetu gminy,
§ 12. Załącza się prognozę łącznej kwoty długu i spłat gminy na koniec 2007 roku i lata następne zgodnie z załącznikiem nr 11 .
§ 13. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Reczu.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kozina | 12-02-2007 11:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-02-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kozina | 12-02-2007 11:14 |