Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Mapa serwisu

Urząd Miejski Recz


|--- Dane

|--- Kodeks etyczny

|--- Współpraca z NGO

|--- Procedury zatrudniania

|--- Wnioski elektroniczne i karty usług

|--- Polityka Jakości

Ochrona danych osobowych


|--- Informacja o ochronie danych osobowych

System Rada


|--- Radni

|--- Komisje

|--- Głosowania

|--- Interpelacje i zapytania

|--- Kalendarz posiedzeń

|--- Transmisja i nagrania

|--- Protokoły

|--- Uchwały

Organa


|--- Burmistrz Recza

|--- Rada Miejska

|--- Komisje Rady Miejskiej

|--- Zadania i kompetencje Gminy oraz Rady

Pomoc


|--- Akceptowalne struktury dokumentów elektronicznych oraz rodzaje informatycznych nośników danych

Oświadczenia majątkowe


|--- Oświadczenia majątkowe

      |--- WZORY OŚWIADCZEŃ MAJĄTKOWYCH

      |--- Rok 2019

            |--- Urząd Miejski

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych

            |--- Radni Rady Miejskiej

      |--- Rok 2018

            |--- Radni Rady Miejskiej - początek kadencji

            |--- Radni Rady Miejskiej - Oświadczenia majątkowe na koniec kadencji

            |--- Osoby wydające decyzję w imieniu Burmistrza Recza

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych

            |--- Radni Rady Miejskiej

            |--- Urząd Miejski

                  |--- Początek kadencji

      |--- Rok 2017

            |--- Urząd Miejski

            |--- Radni Rady Miejskiej

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych

            |--- Osoby wydające decyzję w imieniu Burmistrza Recza

      |--- Rok 2016

            |--- Osoby obejmujące stanowiska

            |--- Osoby ustępujące ze stanowisk

            |--- Osoby wydające decyzję w imieniu Burmistrza Recza

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2016 r. według stanu na dn. 31.12.2015 r.

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2016 r. według stanu na dn. 31.12.2015 r.

            |--- Urząd Miejski

      |--- Rok 2015

            |--- Urząd Miejski

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2015 r. według stanu na dn. 31.12.2014 r.

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2015 r. według stanu na dn. 31.12.2014 r.

            |--- Osoby ustępujące ze stanowisk

            |--- Osoby obejmujące stanowiska

            |--- Oświadczenia majątkowe Radnych i Burmistrza składane na 30 dni od dnia złożenia ślubowania

      |--- Rok 2014

            |--- Radni Rady Miejskiej - Oświadczenia majątkowe na koniec kadencji

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2014 r. według stanu na dn. 31.12.2013 r.

            |--- Urząd Miejski

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych według stanu na dn. 31.12.2013 r.

      |--- Rok 2013

            |--- Urząd Miejski

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych według stanu na dn. 31.12.2012 r.

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2013 r. według stanu na dn. 31.12.2012 r.

      |--- Rok 2012

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2012 r.

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych według stanu na dn. 31.12.2011 r.

      |--- Rok 2011

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych według stanu na dn. 31.12.2010 r.

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone w terminie do 30.04.2011 r. według stanu na dn. 31.12.2010 r.

      |--- Rok 2010

            |--- Oświadczenia złożone w terminie 30 dnia od dnia ślubowania tj. do dnia 31.12.2010 r. - kadencja 2010 - 2014

                  |--- Radni Rady Miejskiej w Reczu w kadencji 2010 - 2014

            |--- Radni Rady Miejskiej - oświadczenia majątkowe złożone na dwa miesiące przed upływem kadencji 2006 - 2010

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych - stan na 31.12.2009 r.

            |--- Radni Rady Miejskiej - stan na dn. 31.12.2009 r.

      |--- Rok 2009

            |--- Burmistrz Recza - stan na dn. 31.12.2008 r.

            |--- Zastępca Burmistrza - stan na dn. 31.12.2008 r.

            |--- Skarbnik Miejski - stan na dn. 31.12.2008 r.

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych - stan na 31.12.2008 r.

            |--- Radni Rady Miejskiej - stan na dn. 31.12.2008 r.

      |--- Rok 2008

            |--- Radni Rady Miejskiej w Reczu - stan na 31.12.2007 r.

            |--- Burmistrz Recza - stan na 31.12.2007 r.

            |--- Zastępca Burmistrza Rafał Kudełka - stan na 02.12.2008 r.

            |--- Zastępca Burmistrza Aleksander Jałowiecki - 07.11.2008 r.

            |--- Zastępca Burmistrza Recza Aleksander Jałowiecki - stan na 31.12.2007 r.

            |--- Skarbnik Miejski - stan na 31.12.2007 r.

            |--- Kierownicy i Dyrektorzy jednostek organizacyjnych - stan na dn. 31.12.2007 r.

            |--- Pracownicy Urzędu Miejskiego zobowiązani do składania oświadczenia majątkowego- stan na 31.12.2007 r.

      |--- Rok 2007

            |--- Kierownicy jednostek organizacyjnych - na dzień 31.12.2006r.

                  |--- Artur Petrykowski - Prezes ZUH "Komunalnik"

                  |--- Andrzej Horoszkiewicz - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Reczu

                  |--- Agnieszka Kajtowska - Dyrektor Gimnazjum w Reczu

                  |--- Daniel Janiak - Dyrektor ZGKiM w Reczu

                  |--- Jan Jagiełło - Dyrektor ZGKiM w Reczu

                  |--- Edward Wojtysiak - p.o. Prezes Zarządu ZUH "Komunalnik"

                  |--- Jolanta Kiłoczko - Kierownik MGOPS

                  |--- Halina Błaszczak - Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Reczu

                  |--- Wiesław Łoński - Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Reczu

                  |--- Jerzy Mikuła - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Lubieniowie

            |--- Skarbnik - na dzień 31.12.2006r.

            |--- Z-ca Burmistrza - na dzień 31.12.2006r.

            |--- Kamila Jabłońska - Młodszy Referent ds. podatków i opłat lokalnych

            |--- Radni - na dzień 31.12.2006r.

                  |--- Leon Grzelak - Przewodniczący Rady Miejskiej w Reczu

                  |--- Pater Andrzej

                  |--- Misiek Mariola Beata

                  |--- Skowrońska Zenona

                  |--- Matczak Edmund

                  |--- Juszczyk Mieczysław

                  |--- Barna Stanisław Tadeusz

                  |--- Robaczek Tadeusz

                  |--- Paszowska Agata

                  |--- Karpińska Bożena Wielgoszcz

                  |--- Dobrzaniecki Ryszard

                  |--- Wojciechowska Maria

                  |--- Kowalewski Dariusz Juliusz

                  |--- Konieczna Grażyna

                  |--- Antosiewicz Tadeusz

            |--- Burmistrz

            |--- Radni (początek kadencji)

      |--- Rok 2006

            |--- Radni (koniec kadencji)

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek

            |--- Pracownicy wydający decyzje z upoważnienia Burmistrza

      |--- Rok 2005

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek

      |--- Rok 2004

            |--- Osoby odchodzące ze stanowisk

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych

      |--- Rok 2003

            |--- Osoby odchodzące ze stanowisk

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych

            |--- Zastępca Burmistrza

            |--- Skarbnik Gminy

            |--- Burmistrz

|--- Wzory oświadczeń

      |--- Wzory oświadczeń majątkowych za rok 2018

            |--- OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE RADNEGO GMINY

            |--- OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta

Prawo lokalne


|--- Statut Gminy Recz

|--- Uchwały Rady Miejskiej

      |--- Sesje 2018 r.

            |--- Sesja L

            |--- Sesja XLIX

            |--- Sesja XLVIII

            |--- Sesja XLVII

            |--- Sesja XLVI

            |--- Sesja XLV

            |--- Sesja XLIV

            |--- Sesja XLIII

            |--- Sesja XLII

            |--- Sesja XLI

            |--- Sesja XL

      |--- Sesje 2017 r.

            |--- Sesja XXXIX/17

            |--- Sesja XXXVIII/17

            |--- Sesja XXXVII/17

            |--- Sesja XXXVI/17

                  |--- UCHWAŁA Nr XXXVI/194/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa ? Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.

                  |--- UCHWAŁA Nr XXXVI/193/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz.

                  |--- UCHWAŁA NR XXXVI/192/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Recz na lata 2017 - 2024.

            |--- Sesja XXXV/17

            |--- Sesja XXXIV/17

            |--- Sesja XXXIII/17

            |--- Sesja XXXII/17

            |--- Sesja XXXI/17

            |--- Sesja XXX/17

            |--- Sesja XXIX/17

      |--- Sesje 2016 r.

            |--- Sesja XXVIII/16

            |--- Sesja XXVII/16

            |--- Sesja XXVI/16

            |--- Sesja XXV/16

            |--- Sesja XXIV/16

            |--- Sesja XXIII/16

            |--- Sesja XXII/16

            |--- Sesja XX/16

            |--- Sesja XIX/16

            |--- Sesja XVIII/16

            |--- Sesja XVII/16

            |--- Sesja XVI/16

      |--- Sesje 2015 r.

            |--- Sesja XV/15

            |--- Sesja XIV/15

            |--- Sesja XIII/15

            |--- Sesja XII/15

            |--- Sesja XI/15

            |--- Sesja X/15

            |--- Sesja IX/15

            |--- Sesja VIII/15

            |--- Sesja VII/15

            |--- Sesja VI/15

            |--- Sesja IV/15

      |--- Sesje 2014 r.

            |--- Sesja III/14

            |--- Sesja II/14

            |--- Sesja I/14

            |--- Sesja XLIX/14

            |--- Sesja XLVIII/14

            |--- Sesja XLVII/14

            |--- Sesja XLVI/14

            |--- Sesja XLV/14

                  |--- UCHWAŁA Nr XLV/255/14 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 21 maja 2014 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Recz.

            |--- Sesja XLIV/14

            |--- Sesja XLIII/14

            |--- Sesja XLII/14

            |--- Sesja XLI/14

            |--- Sesja XL/14

            |--- Sesja XXXIX/14

      |--- Sesje 2013 r.

            |--- Sesja XXXVIII/13

            |--- Sesja XXXVII/13

            |--- Sesja XXXVI/13

            |--- Sesja XXXV/13

            |--- Sesja XXXIV/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXXIII/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXXII/13

            |--- Sesja XXXI/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXX/13

            |--- Sesja XXIX/13

            |--- Sesja XXVIII/13

            |--- Sesja XXVII/13

      |--- Sesje 2012 r.

            |--- Sesja XXVI/12

                  |--- UCHWAŁA Nr XXVI/142/12 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok

                  |--- UCHWAŁA Nr XXVI/143/12 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 21 grudnia 2012 w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2013 rok.

            |--- Sesja XXV/12

            |--- Sesja XXIV/12

            |--- Sesja XXIII/12

            |--- Sesja XXII/12

            |--- Sesja XXI/12

            |--- Sesja XX/12

            |--- Sesja XIX/12

            |--- Sesja XVIII/12

                  |--- Uchwały

            |--- Sesja XVII/12

            |--- Sesja XVI/12

      |--- Sesje 2011 r.

            |--- Sesja XV/11

            |--- Sesja XIV/11

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XIII/11

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XII/11

                  |--- Sprawozdania i informacje

            |--- Sesja nadzwyczajna XI/11

            |--- Sesja nadzwyczajna X/11

            |--- Sesja nadzwyczajna IX/11

            |--- Sesja VIII/11

                  |--- Sprawozdania, wnioski

                        |--- Wniosek Komisji Rewizyjnej oraz opinie RIO

            |--- Sesja VII/11

            |--- Sesja VI/11

                  |--- Informacja i sprawozdania

                        |--- Informacje o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Recz

            |--- Sesja V/11

            |--- Sesja IV/11

            |--- Sesja III/11

      |--- Sesje 2010 r.

            |--- Sesja II/2010

            |--- Sesja I/2010

            |--- Sesja XLIII/10

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XLII/10

                  |--- Informacje i sprawozdanie

                        |--- Informacja o sytuacji Służby Zdrowia na terenie gminy Recz

            |--- Sesja nadzwyczajna XLI/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XL/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXIX/10

            |--- Sesja XXXVIII/10

            |--- Sesja XXXVII/10

            |--- Sesja XXXVI/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXV/10

      |--- Sesje 2009 r.

            |--- Sesja XXXIV/09

            |--- Sesja XXXIII/09

                  |--- Informacje i sprawozdania

                        |--- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej oraz informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych.

                        |--- Informacja o stanie oświaty i wychowania w gminie Recz za 9 miesięcy br.

            |--- Sesja XXXII/09

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXI/09

            |--- Sesja nadzwyczajna XXX/09

            |--- Sesja XXIX/09

                  |--- Informacja o sytuacji Służby Zdrowia na terenie gminy Recz

            |--- Sesja XXVIII/09

            |--- Sesja XXVII/09

                  |--- Sprawozdania z działalności jednostek budżetowych za 2008 r.

            |--- Sesja XXVI/09

            |--- Sesja XXV/09

            |--- Sesja nadzwyczajna XXIV/09

      |--- Sesje 2008 r.

            |--- Sesja XXIII/2008

            |--- Sesja XXII/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XXI/2008

            |--- Sesja XX/2008

            |--- Sesja XIX/2008

            |--- Sesja XVIII/2008

            |--- Sesja XVII/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XVI/2008

            |--- Sesja XV/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XIV/2008

            |--- Sesja XIII/2008

      |--- Sesje 2007 r.

            |--- Sesja XII/2007

            |--- Sesja XI/2007

            |--- Sesja X /2007

            |--- Sesja IX/2007

            |--- Sesja VIII/2007

            |--- Sesja VII/2007

            |--- Sesja VI/2007

            |--- Sesja V/2007

            |--- Sesja IV/2007

      |--- Sesje 2006 r.

            |--- Sesja III/2006

            |--- Sesja II/2006

            |--- Sesja I/2006

            |--- Sesja XXXVIII/2006

            |--- Sesja XXXVII/2006

            |--- Sesja XXXVI/2006

            |--- Sesja XXXV/2006

            |--- Sesja XXXIV/2006

            |--- Sesja XXXIII/2006

      |--- Sesje 2005 r.

            |--- Sesja XXXII 2005r.

            |--- Sesja XXXI 2005r

            |--- Sesja XXX 2005 r.

            |--- Sesja XXIX 2005 r.

            |--- Sesja XXVIII 2005 r.

            |--- Sesja XXVII 2005 r.

            |--- Sesja XXVI 2005 r.

      |--- Sesje 2004 r.

            |--- Sesja XXV 2004 r.

            |--- Sesja XXIV 2004 r.

            |--- Sesja XXIII 2004 r.

            |--- Sesja XXII 2004 r.

            |--- Sesja XXI 2004 r.

            |--- Sesja XIX 2004 r.

            |--- Sesja XVIII 2004 r.

            |--- Sesja XVII 2004 r.

            |--- Sesja XVI 2004 r.

            |--- Sesja XV 2004 r.

                  |--- Sesja XV 2004 r.

      |--- Sesje 2003 r.

            |--- Sesja XIV 2003 r.

            |--- Sesja XIII 2003 r.

            |--- Sesja XII 2003 r.

            |--- Sesja XI 2003 r.

            |--- Sesja X 2003 r.

            |--- Sesja IX 2003 r.

            |--- Sesja VIII 2003 r.

            |--- Sesja VII 2003 r.

            |--- Sesja VI 2003 r.

            |--- Sesja V 2003 r.

            |--- Sesja IV 2003 r.

      |--- Sesje 2002 r.

            |--- Sesja III 2002 r.

            |--- Sesja II 2002 r.

            |--- Sesja I 2002 r.

      |--- Uchwały 1999 r.

            |--- Sesja XIII 1999 r.

|--- ARCHIWALNE Sesje: protokoły, ogłoszenia, sprawozdania

      |--- Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Terminy posiedzeń Komisji

            |--- Materiały na najbliższą sesję

      |--- Odpowiedzi na interpelacje, wolne wnioski i zapytania radnych oraz sołtysów zgłoszone podczas posiedzeń komisji oraz sesji

      |--- Protokoły z sesji 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIX/18 z przebiegu obrad XLIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 października 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVIII/18 z przebiegu obrad XLVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 września 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVII/18 z przebiegu obrad XLVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 czerwca 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVI/18 z przebiegu obrad XLVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 maja 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLV/18 z przebiegu obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 kwietnia 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIV/18 z przebiegu obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 marca 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLII/18 z przebiegu obrad XLII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 lutego 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/18 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 stycznia 2018 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/18 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 stycznia 2018 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

      |--- Protokoły z sesji 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIX/17 z przebiegu obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 grudnia 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIX/17 z przebiegu obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 grudnia 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVIII/17 z przebiegu obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 listopada 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVII/17 z przebiegu obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 31 października 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVI/17 z przebiegu obrad XXXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 września 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/17 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 sierpnia 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/17 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 sierpnia 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIV/17 z przebiegu obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 czerwca 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIV/17 z przebiegu obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 czerwca 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIII/17 z przebiegu obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 31 maja 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXII/17 z przebiegu obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 kwietnia 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXI/17 z przebiegu obrad XXXI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 marca 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXX/17 z przebiegu obrad XXX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 22 lutego 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIX/17 z przebiegu obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 stycznia 2017 r. -

      |--- Protokoły z sesji 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVIII/16 z przebiegu obrad XXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 21 grudnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVII/16 z przebiegu obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu zwołanej w trybie nadzwyczajnym odbytej w dniu 14 grudnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVI/16 z przebiegu obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 listopada 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXV/16 z przebiegu obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Reczu zwołanej w trybie nadzwyczajnym odbytej w dniu 3 listopada 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIV/16 z przebiegu obrad XXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 października 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIII/16 z przebiegu obrad XXIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 września 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXII/16 z przebiegu obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 czerwca 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXI/16 z przebiegu obrad XXI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 maja 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XX/16 z przebiegu obrad XX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 maja 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIX/16 z przebiegu obrad XIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 kwietnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVIII/16 z przebiegu obrad XVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 marca 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVII/16 z przebiegu obrad XVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 lutego 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVI/16 z przebiegu obrad XVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 19 stycznia 2016 r.

      |--- Protokoły z sesji 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XV/15 z przebiegu obrad XV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 21 grudnia 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIV/15 z przebiegu obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 18 listopada 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIII/15 z przebiegu obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 października 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XII/15 z przebiegu obrad XII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 września 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XI/15 z przebiegu obrad XI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 czerwca 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr X/15 z przebiegu obrad X sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 maja 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr IX/15 z przebiegu obrad IX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 kwietnia 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr VIII/15 z przebiegu obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 marca 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr VII/15 z przebiegu obrad VII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 lutego 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr IV/15 z przebiegu obrad IV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 stycznia 2015 r.

      |--- Protokoły z sesji 2014 r. (w tym protokoły z wybranych posiedzeń Komisji)

            |--- PROTOKÓŁ Nr III/14 z przebiegu obrad III sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 grudnia 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr II/14 z przebiegu obrad II sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 8 grudnia 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr L/14 z przebiegu obrad L sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 października 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIX/14 z przebiegu obrad XLIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 września 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIX/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVII/14 z przebiegu obrad XLVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 czerwca 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLVII/14

                        |--- Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Recz za 2013 r.

                              |--- Załączniki do sprawozdania

                        |--- Informacje dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych z terenu gminy Recz z działalności za 2013 r. - DRUK nr 1/XLVII/14, DRUK nr 2/XLVII/14, DRUK nr 3/XLVII/14, DRUK nr 4/XLVII/14, DRUK nr 5/XLVII/14.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIV/14 z przebiegu obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIV/14

                        |--- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo - gaśniczych, stanu sanitarno - epidemiologicznego na terenie gminy Recz w 2013 r. - DRUK Nr 1/XLIV/14, DRUK Nr 2/XLIV/14, DRUK Nr 3/XLIV/14, DRUK Nr 4/XLIV/14, DRUK Nr 5/XLIV/14.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIII/14 z przebiegu obrad XLIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 marca 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIII/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLII/14 z przebiegu obrad XLII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 19 lutego 2014 r.(wraz załącznikami do protokołu) oraz protokół z posiedzenia Komisji

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLII/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/14 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 5 lutego 2014 r.(wraz załącznikami do protokołu) oraz protokół z posiedzenia Komisji

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLI/14

      |--- Protokoły z sesji 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVIII/13 z przebiegu obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 grudnia 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XXXVIII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVII/13 z przebiegu obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 listopada 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXVII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVI/13 z przebiegu obrad XXXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 października 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXVI/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/13 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 września 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXV/13

                        |--- Informacja o działalności klubów sportowych na terenie Gminy Recz ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania środków z zewnątrz i dotacji otrzymywanych z budżetu Gminy Recz - DRUK Nr 4/XXXV/13.

                        |--- Informacja o sytuacji w rolnictwie w Gminie Recz - DRUK Nr 3/XXXV/13.

                        |--- Informacja o realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych za 2012 r. oraz I półrocze 2013 r. - DRUK Nr 2/XXXV/13.

                        |--- Informacja o realizacji budżetu gminy za I półrocze 2013 r. - DRUK Nr 1/XXXV/13.

                              |--- Informacja o z działalności Miejsko - Gminnego Osrodka Kultury i Sportu w Reczu za I półrocze 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXII/13 z przebiegu obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 czerwca 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXII/13

                        |--- Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Recz za 2012 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXX/13 z przebiegu obrad XXX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 maja 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIX/13 z przebiegu obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 kwietnia 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu nr XXIX/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVIII/13 z przebiegu obrad XXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 marca 2013 r. (wraz z załącznikami do protokołu).

                  |--- Załączniki do protokołu nr XXVIII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVII/13 z przebiegu obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 lutego 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- ZAŁĄCZNIKI DO PROTOKOŁU Nr XXVII/13

      |--- Protokoły z sesji 2012 r.

            |--- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami - 2012 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XX/12 z przebiegu obrad XX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 maja 2012 r.

      |--- Protokoły z sesji 2011 r.

      |--- Protokoły z sesji 2010 r.

      |--- Protokoły z sesji 2009 r.

      |--- Protokoły z sesji 2008 r.

      |--- Protokoły z sesji 2007 r.

      |--- Protokoły z sesji 2006 r.

      |--- Protokoły z sesji 2005 r.

      |--- Protokoły z sesji 2004 r.

      |--- Protokoły z sesji 2003 r

      |--- Protokoły z sesji 2003 r

      |--- Protokoły z sesji 2002 r

      |--- Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Sprawozdania za 2012 rok.

|--- Zarządzenia Burmistrza Recza

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2019

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2018

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2017

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2016

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2015

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2014

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2013

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2012

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2011

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2010

|--- Regulamin Organizacyjny

|--- Podatki i opłaty

      |--- Rok 2019

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

            |--- Uchwały na 2017 rok

      |--- Rok 2016

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w doc

            |--- Uchwały na 2016 rok

      |--- Rok 2015

            |--- Uchwały na 2015 rok

      |--- Rok 2014

            |--- Uchwały na 2014 rok

      |--- Rok 2013

            |--- Uchwały na 2013 rok

      |--- Rok 2012

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- UCHWAŁY - na 2012 r.

            |--- WZORY FORMULARZY

      |--- ROK 2011

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- UCHWAŁY - na 2011 r. obowiązują stawki jak w roku 2010.

            |--- WZORY FORMULARZY

      |--- ROK 2010

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- WZORY FORMULARZY

            |--- UCHWAŁY

      |--- ROK 2009

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- WZORY FORMULARZY

            |--- UCHWAŁY

      |--- Rok 2008

      |--- Rok 2007

      |--- Rok 2006

            |--- Wzory formularzy

      |--- Rok 2005

            |--- Wzory formularzy

      |--- Rok 2004

      |--- Rok 2003

|--- Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego

      |--- Promenada-Srebrna-Kolejowa

      |--- Nętkowo

      |--- Grabowiec

            |--- Grabowiec I

      |--- Sokoliniec

|--- Dokumenty, wnioski

|--- Petycje

      |--- Petycje - podstawa prawna

      |--- Petycje składane do Rady Miejskiej

      |--- Petycje składane do Burmistrza Recza

Informacje


|--- Jak załatwić sprawę

      |--- Urząd Stanu Cywilnego

|--- Ponowne wykorzystywanie informacji publicznej

|--- Taryfy - zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

|--- Jednostki organizacyjne

|--- Spółki Gminy

|--- Ewidencja działalności gospodarczej

      |--- DZIAŁALNOŚĆ REGULOWANA W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - nowe przepisy

|--- Przeprowadzone kontrole

      |--- Wyniki kontroli Najwyższej Izby Kontroli w sprawie Wykorzystania środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) na budowę sali widowiskowo - sportowej w Reczu

      |--- Kontrola problemowa przeprowadzona przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w 2009 r.

      |--- Kontrola kompleksowa przeprowadzona przez Regionalną Izbę Obrachunkową w 2008 r.

|--- Programy, plany, rejestr kultury

      |--- Rejestr kultury

      |--- Plan Rozwoju Lokalnego

            |--- Plany miejscowe zagospodarowania przestrzennego

            |--- Plan Rozwoju Lokalnego

            |--- Wieloletni Plan Inwestycyjny

|--- Sprzedaż, dzierżawa nieruchomości, licytacje

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- ROK 2009

      |--- rok 2008

      |--- rok 2007

      |--- rok 2005

      |--- rok 2003

|--- Zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro

|--- Zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2011

      |--- 2010 rok

      |--- 2009 rok

      |--- 2008 rok

            |--- PROTOKOŁY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

            |--- Wykonanie prac przygotowawczych do likwidacji mogielnika k/m Pomień gmina Recz.

            |--- Wykonanie dokumentacji technicznej - projekt techniczny budowlany i wykonawczy sieci wodociągowej na odcinku SUW – ul. Kolejowa/ Lubanowska o długości ok. 1000 mb

            |--- Wykonanie projektu remontu przepompowni na ul. Chyżej.

      |--- 2007 rok

            |--- Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Reczu przy ul. Ratuszowa 17

            |--- Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej budynku byłej szkoły w Pomieniu

|--- Ogłoszenia - informacje do zamówień publicznych

|--- Decyzje środowiskowe/Publicznie dostępny wykaz danych

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2015

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

      |--- 2007

|--- Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

      |--- 2018

      |--- Rok 2017

            |--- Burmistrz Recza zawiadamia, że w dniu 19 grudnia 2016 r. wydał decyzję Nr 53/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: Budowie kolektora cieplnego oraz termomodernizacji budynków wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną Miejsce lokalizacji inwestycji: działki o nr ewidencyjnym 226,229,233/1 233/2, 233/4 i 234 w miejscowości Recz

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

|--- Informacje o jakości wody

|--- Obwieszczenia

      |--- Obwieszczenia rok 2019

      |--- 2017

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- ROK 2009

      |--- Rok 2008

      |--- Rok 2007

      |--- Rok 2006

      |--- Rok 2005

            |--- Wybory Prezydenckie 2005

            |--- Wybory Parlamentarne 2005

            |--- Wybory uzupełniające

      |--- Rok 2004

            |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego

      |--- Rok 2003

            |--- listopad 2003

            |--- październik 2003

            |--- wrzesień 2003

            |--- lipiec 2003

            |--- czerwiec 2003

            |--- kwiecień 2003

|--- Rolnictwo/łowiectwo

|--- Wolne stanowiska pracy

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

            |--- OŚWIADCZENIA

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI I INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

            |--- OŚWIADCZENIA

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej, Obrony Cywilnej, Spraw Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI I EGZEKUCJI OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KOORDYNATOR KLUBU "SENIOR+" - 1/2 ETATU

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - SKARBNIKA GMINY RECZ

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SAMODZIELNE STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM

      |--- BURMISTRZ RECZA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Urzędzie Miejskim w Reczu

      |--- BURMISTRZ RECZA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu

      |--- Burmistrz Recza ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu

|--- Informacje nieudostępnione w BIP

|--- Ogłoszenia

|--- Konsultacje społeczne

      |--- Udział społeczeństwa w przedmiocie opracowania dokumentu pn.: Uchwała Rady Miejskiej w Reczu w sprawie projektu "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Recz w 2017 roku".

|--- Budżet

      |--- Wytyczne na rok 2018 ( Zarządzenie, formularze)

      |--- PROJEKT BUDŻETU NA 2016 R.

      |--- WYTYCZNE DO BUDŻETU

            |--- Wytyczne na rok 2017

            |--- Wytyczne na rok 2016

            |--- Wytyczne na rok 2015

      |--- Budżet uchwalony przez Radę Miejską w Reczu

      |--- Sprawozdania z wykonania budżetu

            |--- Sprawozdania kwartalne z wykonania budżetu

                  |--- Sprawozdania za I kwartał 2019

                  |--- Sprawozdania za IV kwartał 2018

                  |--- Sprawozdania za III kwartał 2015 r.

                  |--- Sprawozdania za II kwartał 2015 r.

            |--- Sprawozdania/informacje roczne z wykonania budżetu

            |--- Informacja o wykonaniu budżetu

      |--- Uchwały i opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie

|--- Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli oraz statystyczna liczba dzieci w publicznym przedszkolu

|--- REFORMA OŚWIATY

|--- Instrukcja obsługi

Zamierzenia i programy


|--- Program postępowania naprawczego Gminy Recz na okres 2014 - 2016

|--- Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Recz do roku 2020

|--- Studium uwarunkowań i kierunków zagosp. przestrzennego

Wybory


|--- Wybory - archiwalne

      |--- Wybory samorządowe 2018

      |--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej 2017

      |--- Wybory parlamentarne 2015

      |--- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE - 2015

      |--- Wybory Prezydenta RP 2015

      |--- Wybory samorządowe 2014

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014

      |--- Wybory parlamentarne 2011

      |--- Wybory samorządowe 2010

      |--- Wybory prezydenckie 2010

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009

            |--- INFORMACJE I WYNIKI Z WYBORÓW DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO ODBYTYCH W DNIU 7 CZERWCA 2009 r.

      |--- Wybory Samorządowe 2006

|--- Informacje

|--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej 2019

      |--- OKRĘG NR 8

      |--- OKRĘG NR 3

|--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019

Działalność lobbingowa


|--- Zarządzenie

|--- Sprawozdania