System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Burmistrz Recza poszukuje osoby do pracy w Urzędzie Miejskim w Reczu na stanowisko d/s kontroli finansowej na 1/2 etatu
BURMISTRZ RECZA
poszukuje
osoby do pracy w Urzędzie Miejskim w Reczu
na stanowisko d/s kontroli finansowej na ½ etatu
1. Kandydaci powinni spełniać nastepujące wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym
- dobry stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- niekaralność
- wysoka kultura osobista.
2. Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość zagadnień z zakresu administracji i finansów
samorządowych
- znajomość języków obcych,
- posiadanie prawa jazdy i samochodu,
- obsługa komputera.
Oferty zawierające list motywacyjny, życiorys zawodowy, kwestionariusz osobowy ze zdjęciem, odpis dyplomu, świadectwo zdrowia oraz dokumenty poświadczające kwalifikacje można składać osobioście w Biurze Obsługi Interesantów pok. Nr 1 lub przesyłać pocztą na adres :
Urzęd Miejski ul. Ratuszowa 17 73-210 Recz
( z dopiskiem „Oferta pracy – kontroler finansowy”)
do dnia 28 lutego 2007r.
Oferty powinny zawierać podpisane przez kandydata oświadczenie o treści :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do celów rekrutacji zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”
Zastrzega się prawo zasięgania opinii o kandydatach w organach Policji, Krajowym Rejestrze Karnym oraz do przedłużenia okresu składania ofert i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Urząd nie odsyła dostarczonych dokumentów.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kozina | 14-02-2007 08:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-02-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 14-02-2007 08:14 |