Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

UCHWAŁA Nr XXVI/194/09 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 25 marca 2009 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Recza.



UCHWAŁA Nr XXVI/194/09
RADY MIEJSKIEJ W RECZU
z dnia 25 marca 2009 r.

w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Recza.

 Na podstawie art. 229 pkt. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U z 2000 r. Nr 98,poz.1071, z 2001 r. Nr 49, poz. 509, z 2002 r. Nr 113, poz.984, Nr 169, poz. 1387, Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr 130, poz.1188, Nr 170, poz. 1660, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692, z 2005 r. Nr 78, poz. 682, Nr 181, poz. 1524, Nr 64, poz. 565) uchwala się, co następuje:

§1. Uznaje się za niezasadną skargę Pana Ryszarda Bartkowiaka
na działalność Burmistrza Recza w związku z wykonywaniem zadań związanych z rozgraniczeniem nieruchomości w Jarostowie.

 §2. Zobowiązuje się Przewodniczącego Rady Miejskiej w Reczu
do poinformowania skarżącego o sposobie załatwienia skargi.

§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Do Rady Miejskiej została wniesiona skarga geodety uprawnionego Ryszarda Bartkowiak w sprawie nienależytego wykonywania zadań przez Burmistrza Recza w tym:

- braku zapłaty za wykonaną dokumentację rozgraniczenia nieruchomości położonych w Jarostowie.

Postępowanie administracyjne dotyczące rozgraniczenia nieruchomości położonych w obrębie Jarostowo o numerze działek 12/3 stanowiącą własność Jana i Renaty Serafińskich, nr 13 stanowiącą własność Sylwii i Roberta Babiak oraz 82 stanowiącą drogę gminną, wszczęto z urzędu na wniosek Renaty i Jana Serafińskich. Wysłano zaproszenia do pięciu geodetów do złożenia ofert na rozgraniczenie nieruchomości 12/3, 13 oraz 82.

Wpłynęły dwie oferty, z których Komisja przetargowa Urzędu Miejskiego wybrała ofertę p. Ryszarda Bartkowiak gdyż zaoferował najkorzystniejszą ofertę cenową netto 3200,- zł oraz podatek VAT w wysokości 704,- zł w rozbiciu na poszczególne działki tj. od działki 12/3 i 13 po 1200,- zł a od działki 82 - 800,- zł .

Faktycznie zostało przeprowadzone rozgraniczenie między nieruchomościami nr 12/3 a 13 bez działki 82. Po otrzymaniu w dniu 12 czerwca 2007r. dokumentacji dotyczącej rozgraniczenia przedmiotowych nieruchomości oraz faktury do zapłaty opiewającej na kwotę 3 200,- zł (netto) oraz podatek VAT-704,- zł zostało wystosowane do p. Ryszarda Bartkowiak pismo o skorygowanie faktury o kwotę 800,- zł (netto). W związku z tym, że p. Ryszard Bartkowiak nie wyraził zgody na skorygowanie faktury została dokonana częściowa zapłata jej w kwocie 1464,- zł dnia 16 października 2007r. oraz dnia 19 lutego 2009r. po ponownym wezwaniu w wysokości 1783,01 zł w tym 319,01 zł odsetki.

W związku z tym, że prace nie zostały wykonane zgodnie z przedłożoną ofertą, skarga jest bezzasadna a kwota 800,- zł oraz podatek VAT - 176,- zł nie powinny być zapłacone.

 




Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Martyna Smus 02-04-2009 09:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-04-2009
Ostatnia aktualizacja: Martyna Smus 02-04-2009 09:46