System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania dotyczącego wymiany nawierzchni istniejących chodników i parkingu na ul. Środkowej w Reczu na działce nr ewid. 243
Recz dnia, 22.06.2006r.
Nasz znak BM-7624/7/2006
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Burmistrz Recza zawiadamia na podstawie art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r.( Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z póz. zm.), że zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Stargardzka 42, 74-200 Pyrzyce o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie:
„Wymiana nawierzchni istniejących chodników i parkingu na ul. Środkowej w Reczu na działce nr ewid. 243”
Pouczenie:
Strony, stosownie do art. 63 § 1 Kpa mogą wnosić wnioski, dokumenty zażalenia lub dowody dotyczące stanowiska w sprawie jak wyżej, na piśmie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim ul. ratuszowa 17, 73-210 p. nr 9, tel. 0957654461, e-mail inwestycje@recz. pl
Otrzymują:
Wnioskodawca - Rejon Dróg Wojewódzkich
ul. Stargardzka 42
74-200 Pyrzyce
2.a/a
Z uwagi na fakt, że stron postępowania jest więcej niż 20, zgodnie z art. 46a ust. 5 ustawy Prawo ochrony środowiska i art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie o wszczęciu postępowania zostało obwieszczone na tablicy samorządowej w Urzędzie Miejskim w Reczu w dniu 22.06.2006r.
Brak czynnego udziału stron nie będzie przeszkodą w wydaniu decyzji.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kozina | 05-07-2006 12:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 05-07-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 05-07-2006 12:29 |