Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Mapa serwisu

Urząd Miejski Recz


|--- Dane

|--- Wykaz telefonów

|--- Kodeks etyczny

|--- Współpraca z NGO

|--- Procedury zatrudniania

|--- Wnioski elektroniczne i karty usług

|--- Polityka Jakości

ZUH Komunalnik


|--- eFaktura

|--- Kontakt ZUH Komunalnik

|--- Harmonogram chlorowania wody

Platforma eZamawiający Gminy


|--- Platforma eZamawiający Gminy Recz

Koordynator ds. dostępności


|--- Dane koordynatora ds. dostępności

|--- Plan działania na lata 2020 - 2021

|--- Dostępność w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy

|--- Oświadczenie w sprawie dostepności budynku UM

Ochrona danych


|--- Dane kontaktowe IOD

|--- Informacja o ochronie danych

|--- Klauzula informacja - sprawy załatwiane milcząco

|--- Zasady Przetwarzania Danych

System Rada


|--- Radni

|--- Komisje

|--- Głosowania

|--- Interpelacje i zapytania

|--- Kalendarz posiedzeń

|--- Transmisja i nagrania - Recz TV

|--- Transmisja i nagrania - YouTube

|--- Protokoły

|--- Uchwały

Organa


|--- Burmistrz Recza

|--- Rada Miejska

|--- Komisje Rady Miejskiej

|--- Zadania i kompetencje Gminy oraz Rady

Nieodpłatne Poradnictwo Prawne


|--- Nieodpłatna pomoc prawna

|--- Pomoc de minimis

Oświadczenia majątkowe


|--- Oświadczenia majątkowe

      |--- WZORY OŚWIADCZEŃ MAJĄTKOWYCH

      |--- oświadczenia majątkowe za 2022 r (złożone w 2023 r.)

      |--- Rok 2022

            |--- Radni Rady Miejskiej

      |--- Rok 2021

            |--- Radni Rady Miejskiej

            |--- Urząd Miejski

      |--- Rok 2020

            |--- Radni Rady Miejskiej

            |--- Urząd Miejski

      |--- Rok 2019

            |--- Urząd Miejski

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych wg stanu na 2018 12 31

            |--- Radni Rady Miejskiej

                  |--- 30 dni po ślubowaniu

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych wg stanu na 2019

      |--- Rok 2018

            |--- Radni Rady Miejskiej - początek kadencji

            |--- Radni Rady Miejskiej - Oświadczenia majątkowe na koniec kadencji

            |--- Osoby wydające decyzję w imieniu Burmistrza Recza

            |--- Kierownicy, Dyrektorzy i Prezesi jednostek organizacyjnych

            |--- Radni Rady Miejskiej

            |--- Urząd Miejski

                  |--- Początek kadencji

|--- Wzory oświadczeń

      |--- Wzory oświadczeń majątkowych

            |--- OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE RADNEGO GMINY

            |--- OŚWIADCZENIE MAJĄTKOWE wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta

Prawo lokalne


|--- Statut Gminy Recz

|--- Uchwały Rady Miejskiej

      |--- Sesje 2018 r.

            |--- Sesja L

            |--- Sesja XLIX

            |--- Sesja XLVIII

            |--- Sesja XLVII

            |--- Sesja XLVI

            |--- Sesja XLV

            |--- Sesja XLIV

            |--- Sesja XLIII

            |--- Sesja XLII

            |--- Sesja XLI

            |--- Sesja XL

      |--- Sesje 2017 r.

            |--- Sesja XXXIX/17

            |--- Sesja XXXVIII/17

            |--- Sesja XXXVII/17

            |--- Sesja XXXVI/17

                  |--- UCHWAŁA Nr XXXVI/194/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa ? Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.

                  |--- UCHWAŁA Nr XXXVI/193/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Recz.

                  |--- UCHWAŁA NR XXXVI/192/17 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 27 września 2017 r. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Recz na lata 2017 - 2024.

            |--- Sesja XXXV/17

            |--- Sesja XXXIV/17

            |--- Sesja XXXIII/17

            |--- Sesja XXXII/17

            |--- Sesja XXXI/17

            |--- Sesja XXX/17

            |--- Sesja XXIX/17

      |--- Sesje 2016 r.

            |--- Sesja XXVIII/16

            |--- Sesja XXVII/16

            |--- Sesja XXVI/16

            |--- Sesja XXV/16

            |--- Sesja XXIV/16

            |--- Sesja XXIII/16

            |--- Sesja XXII/16

            |--- Sesja XX/16

            |--- Sesja XIX/16

            |--- Sesja XVIII/16

            |--- Sesja XVII/16

            |--- Sesja XVI/16

      |--- Sesje 2015 r.

            |--- Sesja XV/15

            |--- Sesja XIV/15

            |--- Sesja XIII/15

            |--- Sesja XII/15

            |--- Sesja XI/15

            |--- Sesja X/15

            |--- Sesja IX/15

            |--- Sesja VIII/15

            |--- Sesja VII/15

            |--- Sesja VI/15

            |--- Sesja IV/15

      |--- Sesje 2014 r.

            |--- Sesja III/14

            |--- Sesja II/14

            |--- Sesja I/14

            |--- Sesja XLIX/14

            |--- Sesja XLVIII/14

            |--- Sesja XLVII/14

            |--- Sesja XLVI/14

            |--- Sesja XLV/14

                  |--- UCHWAŁA Nr XLV/255/14 RADY MIEJSKIEJ W RECZU z dnia 21 maja 2014 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Recz.

            |--- Sesja XLIV/14

            |--- Sesja XLIII/14

            |--- Sesja XLII/14

            |--- Sesja XLI/14

            |--- Sesja XL/14

            |--- Sesja XXXIX/14

      |--- Sesje 2013 r.

            |--- Sesja XXXVIII/13

            |--- Sesja XXXVII/13

            |--- Sesja XXXVI/13

            |--- Sesja XXXV/13

            |--- Sesja XXXIV/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXXIII/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXXII/13

            |--- Sesja XXXI/13 nadzwyczajna

            |--- Sesja XXX/13

            |--- Sesja XXIX/13

            |--- Sesja XXVIII/13

            |--- Sesja XXVII/13

      |--- Sesje 2012 r.

            |--- Sesja XXVI/12

                  |--- UCHWAŁA Nr XXVI/142/12 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok

                  |--- UCHWAŁA Nr XXVI/143/12 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 21 grudnia 2012 w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2013 rok.

            |--- Sesja XXV/12

            |--- Sesja XXIV/12

            |--- Sesja XXIII/12

            |--- Sesja XXII/12

            |--- Sesja XXI/12

            |--- Sesja XX/12

            |--- Sesja XIX/12

            |--- Sesja XVIII/12

                  |--- Uchwały

            |--- Sesja XVII/12

            |--- Sesja XVI/12

      |--- Sesje 2011 r.

            |--- Sesja XV/11

            |--- Sesja XIV/11

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XIII/11

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XII/11

                  |--- Sprawozdania i informacje

            |--- Sesja nadzwyczajna XI/11

            |--- Sesja nadzwyczajna X/11

            |--- Sesja nadzwyczajna IX/11

            |--- Sesja VIII/11

                  |--- Sprawozdania, wnioski

                        |--- Wniosek Komisji Rewizyjnej oraz opinie RIO

            |--- Sesja VII/11

            |--- Sesja VI/11

                  |--- Informacja i sprawozdania

                        |--- Informacje o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Recz

            |--- Sesja V/11

            |--- Sesja IV/11

            |--- Sesja III/11

      |--- Sesje 2010 r.

            |--- Sesja II/2010

            |--- Sesja I/2010

            |--- Sesja XLIII/10

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja XLII/10

                  |--- Informacje i sprawozdanie

                        |--- Informacja o sytuacji Służby Zdrowia na terenie gminy Recz

            |--- Sesja nadzwyczajna XLI/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XL/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXIX/10

            |--- Sesja XXXVIII/10

            |--- Sesja XXXVII/10

            |--- Sesja XXXVI/10

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXV/10

      |--- Sesje 2009 r.

            |--- Sesja XXXIV/09

            |--- Sesja XXXIII/09

                  |--- Informacje i sprawozdania

                        |--- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej oraz informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych.

                        |--- Informacja o stanie oświaty i wychowania w gminie Recz za 9 miesięcy br.

            |--- Sesja XXXII/09

                  |--- Informacje i sprawozdania

            |--- Sesja nadzwyczajna XXXI/09

            |--- Sesja nadzwyczajna XXX/09

            |--- Sesja XXIX/09

                  |--- Informacja o sytuacji Służby Zdrowia na terenie gminy Recz

            |--- Sesja XXVIII/09

            |--- Sesja XXVII/09

                  |--- Sprawozdania z działalności jednostek budżetowych za 2008 r.

            |--- Sesja XXVI/09

            |--- Sesja XXV/09

            |--- Sesja nadzwyczajna XXIV/09

      |--- Sesje 2008 r.

            |--- Sesja XXIII/2008

            |--- Sesja XXII/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XXI/2008

            |--- Sesja XX/2008

            |--- Sesja XIX/2008

            |--- Sesja XVIII/2008

            |--- Sesja XVII/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XVI/2008

            |--- Sesja XV/2008

            |--- Sesja nadzwyczajna XIV/2008

            |--- Sesja XIII/2008

      |--- Sesje 2007 r.

            |--- Sesja XII/2007

            |--- Sesja XI/2007

            |--- Sesja X /2007

            |--- Sesja IX/2007

            |--- Sesja VIII/2007

            |--- Sesja VII/2007

            |--- Sesja VI/2007

            |--- Sesja V/2007

            |--- Sesja IV/2007

      |--- Sesje 2006 r.

            |--- Sesja III/2006

            |--- Sesja II/2006

            |--- Sesja I/2006

            |--- Sesja XXXVIII/2006

            |--- Sesja XXXVII/2006

            |--- Sesja XXXVI/2006

            |--- Sesja XXXV/2006

            |--- Sesja XXXIV/2006

            |--- Sesja XXXIII/2006

      |--- Sesje 2005 r.

            |--- Sesja XXXII 2005r.

            |--- Sesja XXXI 2005r

            |--- Sesja XXX 2005 r.

            |--- Sesja XXIX 2005 r.

            |--- Sesja XXVIII 2005 r.

            |--- Sesja XXVII 2005 r.

            |--- Sesja XXVI 2005 r.

      |--- Sesje 2004 r.

            |--- Sesja XXV 2004 r.

            |--- Sesja XXIV 2004 r.

            |--- Sesja XXIII 2004 r.

            |--- Sesja XXII 2004 r.

            |--- Sesja XXI 2004 r.

            |--- Sesja XIX 2004 r.

            |--- Sesja XVIII 2004 r.

            |--- Sesja XVII 2004 r.

            |--- Sesja XVI 2004 r.

            |--- Sesja XV 2004 r.

                  |--- Sesja XV 2004 r.

      |--- Sesje 2003 r.

            |--- Sesja XIV 2003 r.

            |--- Sesja XIII 2003 r.

            |--- Sesja XII 2003 r.

            |--- Sesja XI 2003 r.

            |--- Sesja X 2003 r.

            |--- Sesja IX 2003 r.

            |--- Sesja VIII 2003 r.

            |--- Sesja VII 2003 r.

            |--- Sesja VI 2003 r.

            |--- Sesja V 2003 r.

            |--- Sesja IV 2003 r.

      |--- Sesje 2002 r.

            |--- Sesja III 2002 r.

            |--- Sesja II 2002 r.

            |--- Sesja I 2002 r.

      |--- Uchwały 1999 r.

            |--- Sesja XIII 1999 r.

|--- ARCHIWALNE Sesje: protokoły, ogłoszenia, sprawozdania

      |--- Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Zawiadomienie o terminie i porządku obrad sesji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Terminy posiedzeń Komisji

            |--- Materiały na najbliższą sesję

      |--- Odpowiedzi na interpelacje, wolne wnioski i zapytania radnych oraz sołtysów zgłoszone podczas posiedzeń komisji oraz sesji

      |--- Protokoły z sesji 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIX/18 z przebiegu obrad XLIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 października 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVIII/18 z przebiegu obrad XLVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 września 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVII/18 z przebiegu obrad XLVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 czerwca 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVI/18 z przebiegu obrad XLVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 maja 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLV/18 z przebiegu obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 kwietnia 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIV/18 z przebiegu obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 marca 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLII/18 z przebiegu obrad XLII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 lutego 2018 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/18 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 stycznia 2018 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/18 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 stycznia 2018 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

      |--- Protokoły z sesji 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIX/17 z przebiegu obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 grudnia 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIX/17 z przebiegu obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 grudnia 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVIII/17 z przebiegu obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 listopada 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVII/17 z przebiegu obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 31 października 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVI/17 z przebiegu obrad XXXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 września 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/17 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 sierpnia 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/17 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 sierpnia 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIV/17 z przebiegu obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 czerwca 2017 r.

                  |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIV/17 z przebiegu obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 czerwca 2017 r.

                  |--- WYKAZ WNIOSKÓW I OPINII

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXIII/17 z przebiegu obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 31 maja 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXII/17 z przebiegu obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 kwietnia 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXI/17 z przebiegu obrad XXXI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 marca 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXX/17 z przebiegu obrad XXX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 22 lutego 2017 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIX/17 z przebiegu obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 stycznia 2017 r. -

      |--- Protokoły z sesji 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVIII/16 z przebiegu obrad XXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 21 grudnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVII/16 z przebiegu obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu zwołanej w trybie nadzwyczajnym odbytej w dniu 14 grudnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVI/16 z przebiegu obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 listopada 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXV/16 z przebiegu obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Reczu zwołanej w trybie nadzwyczajnym odbytej w dniu 3 listopada 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIV/16 z przebiegu obrad XXIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 października 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIII/16 z przebiegu obrad XXIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 września 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXII/16 z przebiegu obrad XXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 czerwca 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXI/16 z przebiegu obrad XXI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 maja 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XX/16 z przebiegu obrad XX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 maja 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIX/16 z przebiegu obrad XIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 27 kwietnia 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVIII/16 z przebiegu obrad XVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 marca 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVII/16 z przebiegu obrad XVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 lutego 2016 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XVI/16 z przebiegu obrad XVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 19 stycznia 2016 r.

      |--- Protokoły z sesji 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XV/15 z przebiegu obrad XV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 21 grudnia 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIV/15 z przebiegu obrad XIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 18 listopada 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XIII/15 z przebiegu obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 października 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XII/15 z przebiegu obrad XII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 września 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XI/15 z przebiegu obrad XI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 czerwca 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr X/15 z przebiegu obrad X sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 maja 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr IX/15 z przebiegu obrad IX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 kwietnia 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr VIII/15 z przebiegu obrad VIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 marca 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr VII/15 z przebiegu obrad VII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 lutego 2015 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr IV/15 z przebiegu obrad IV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 stycznia 2015 r.

      |--- Protokoły z sesji 2014 r. (w tym protokoły z wybranych posiedzeń Komisji)

            |--- PROTOKÓŁ Nr III/14 z przebiegu obrad III sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 grudnia 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr II/14 z przebiegu obrad II sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 8 grudnia 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr L/14 z przebiegu obrad L sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 października 2014 roku.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIX/14 z przebiegu obrad XLIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 września 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIX/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLVII/14 z przebiegu obrad XLVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 25 czerwca 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLVII/14

                        |--- Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Recz za 2013 r.

                              |--- Załączniki do sprawozdania

                        |--- Informacje dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych z terenu gminy Recz z działalności za 2013 r. - DRUK nr 1/XLVII/14, DRUK nr 2/XLVII/14, DRUK nr 3/XLVII/14, DRUK nr 4/XLVII/14, DRUK nr 5/XLVII/14.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIV/14 z przebiegu obrad XLIV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIV/14

                        |--- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo - gaśniczych, stanu sanitarno - epidemiologicznego na terenie gminy Recz w 2013 r. - DRUK Nr 1/XLIV/14, DRUK Nr 2/XLIV/14, DRUK Nr 3/XLIV/14, DRUK Nr 4/XLIV/14, DRUK Nr 5/XLIV/14.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLIII/14 z przebiegu obrad XLIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 20 marca 2014 r.

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLIII/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLII/14 z przebiegu obrad XLII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 19 lutego 2014 r.(wraz załącznikami do protokołu) oraz protokół z posiedzenia Komisji

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLII/14

            |--- PROTOKÓŁ Nr XLI/14 z przebiegu obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 5 lutego 2014 r.(wraz załącznikami do protokołu) oraz protokół z posiedzenia Komisji

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XLI/14

      |--- Protokoły z sesji 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVIII/13 z przebiegu obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 30 grudnia 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załaczniki do protokołu Nr XXXVIII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVII/13 z przebiegu obrad XXXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 listopada 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXVII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXVI/13 z przebiegu obrad XXXVI sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 października 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXVI/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXV/13 z przebiegu obrad XXXV sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 24 września 2013 r.(wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXV/13

                        |--- Informacja o działalności klubów sportowych na terenie Gminy Recz ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania środków z zewnątrz i dotacji otrzymywanych z budżetu Gminy Recz - DRUK Nr 4/XXXV/13.

                        |--- Informacja o sytuacji w rolnictwie w Gminie Recz - DRUK Nr 3/XXXV/13.

                        |--- Informacja o realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych za 2012 r. oraz I półrocze 2013 r. - DRUK Nr 2/XXXV/13.

                        |--- Informacja o realizacji budżetu gminy za I półrocze 2013 r. - DRUK Nr 1/XXXV/13.

                              |--- Informacja o z działalności Miejsko - Gminnego Osrodka Kultury i Sportu w Reczu za I półrocze 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXXII/13 z przebiegu obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 czerwca 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu Nr XXXII/13

                        |--- Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Recz za 2012 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXX/13 z przebiegu obrad XXX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 28 maja 2013 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXIX/13 z przebiegu obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 23 kwietnia 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- Załączniki do protokołu nr XXIX/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVIII/13 z przebiegu obrad XXVIII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 marca 2013 r. (wraz z załącznikami do protokołu).

                  |--- Załączniki do protokołu nr XXVIII/13

            |--- PROTOKÓŁ Nr XXVII/13 z przebiegu obrad XXVII sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 26 lutego 2013 r. (wraz załącznikami do protokołu)

                  |--- ZAŁĄCZNIKI DO PROTOKOŁU Nr XXVII/13

      |--- Protokoły z sesji 2012 r.

            |--- Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami - 2012 r.

            |--- PROTOKÓŁ Nr XX/12 z przebiegu obrad XX sesji Rady Miejskiej w Reczu odbytej w dniu 29 maja 2012 r.

      |--- Protokoły z sesji 2011 r.

      |--- Protokoły z sesji 2010 r.

      |--- Protokoły z sesji 2009 r.

      |--- Protokoły z sesji 2008 r.

      |--- Protokoły z sesji 2007 r.

      |--- Protokoły z sesji 2006 r.

      |--- Protokoły z sesji 2005 r.

      |--- Protokoły z sesji 2004 r.

      |--- Protokoły z sesji 2003 r

      |--- Protokoły z sesji 2003 r

      |--- Protokoły z sesji 2002 r

      |--- Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Reczu

            |--- Sprawozdania za 2012 rok.

|--- Zarządzenia Burmistrza Recza

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2022

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2021

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2020

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2019

            |--- ++

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2018

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2017

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2016

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2015

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2014

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2013

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2010

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2011

      |--- Zarządzenia Burmistrza rok 2012

|--- Regulamin Organizacyjny

|--- Dokumenty, wnioski

|--- Petycje

      |--- Petycje - podstawa prawna

      |--- Informacja zbiorcza o petycjach rozpatrzonych w poszególnych latach

      |--- Petycje składane do Rady Miejskiej

            |--- petycja z 22.07.2022

            |--- Petycja z dnia 02 03 2021

            |--- Petycja z dnia 25 02 2021

            |--- Petycja z dnia 10.12.2020

            |--- Petycja z dnia 07.06.2018

      |--- Petycje składane do Burmistrza Recza

            |--- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - napisy do filmów 2020 08 19

            |--- Petycja z dnia 24.07.2019 r.

Informacje


|--- Paliwa stałe - węgiel

|--- Zgromadzenia publiczne

|--- Raport o stanie Gminy Recz

      |--- Raport za rok 2022

      |--- Raport za rok 2021

      |--- Raport za rok 2020

      |--- Raport za rok 2019

      |--- Raport za rok 2018

|--- Jak załatwić sprawę

      |--- Urząd Stanu Cywilnego

|--- Ponowne wykorzystywanie informacji publicznej

|--- Jednostki organizacyjne

|--- Ewidencja działalności gospodarczej

      |--- DZIAŁALNOŚĆ REGULOWANA W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - nowe przepisy

|--- Przeprowadzone kontrole

      |--- Wyniki kontroli Najwyższej Izby Kontroli w sprawie Wykorzystania środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) na budowę sali widowiskowo - sportowej w Reczu

      |--- Kontrola problemowa przeprowadzona przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w 2009 r.

      |--- Kontrola kompleksowa przeprowadzona przez Regionalną Izbę Obrachunkową w 2008 r.

|--- Programy, plany, rejestr kultury

      |--- Rejestr kultury

      |--- Plan Rozwoju Lokalnego

            |--- Plany miejscowe zagospodarowania przestrzennego

            |--- Plan Rozwoju Lokalnego

            |--- Wieloletni Plan Inwestycyjny

|--- Informacje o jakości wody

|--- Obwieszczenia

      |--- 2023

      |--- 2022

      |--- 2021

      |--- 2020

      |--- Obwieszczenia rok 2019

      |--- 2017

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- ROK 2009

      |--- Rok 2008

      |--- Rok 2007

      |--- Rok 2006

      |--- Rok 2005

            |--- Wybory Prezydenckie 2005

            |--- Wybory Parlamentarne 2005

            |--- Wybory uzupełniające

      |--- Rok 2004

            |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego

      |--- Rok 2003

            |--- listopad 2003

            |--- październik 2003

            |--- wrzesień 2003

            |--- lipiec 2003

            |--- czerwiec 2003

            |--- kwiecień 2003

|--- Wolne stanowiska pracy

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I OŚWIATY

            |--- Oświadczenia kandydata do celów rekrutacji - wzory

      |--- Burmistrz Recza ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Samodzielne stanowisko ds. płac i księgowości budżetowej

            |--- Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania

      |--- Nabór na stanowisko Pracownik Socjalny

      |--- Burmistrz Recza ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Samodzielne stanowisko ds. płac i księgowości budżetowej

      |--- Burmistrz Recza ogłasza nabór na wolne stanowisko Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Reczu

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

            |--- OŚWIADCZENIA

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKI I INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ

            |--- OŚWIADCZENIA

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej, Obrony Cywilnej, Spraw Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI I EGZEKUCJI OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KOORDYNATOR KLUBU "SENIOR+" - 1/2 ETATU

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - PEŁEN ETAT

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - SKARBNIKA GMINY RECZ

      |--- BURMISTRZ RECZA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SAMODZIELNE STANOWISKO DS. GOSPODARKI MIENIEM KOMUNALNYM

      |--- BURMISTRZ RECZA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Urzędzie Miejskim w Reczu

      |--- BURMISTRZ RECZA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu

      |--- Burmistrz Recza ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze ds. Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Urzędzie Miejskim w Reczu

|--- Informacje nieudostępnione w BIP

|--- Ogłoszenia

      |--- Ogłoszenie o naborze kandydatów dla ławników do Sądu Rejonowego w Choszcznie

|--- Konsultacje społeczne

      |--- Konsultacje społeczne dotyczące projektu "PROGRAMU WSPÓŁPRACY GMINY RECZ Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI ORAZ INNYMI PODMIOTAMI PROWADZĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ POŻYTKU PUBLICZNEGO NA 2021 ROK".

      |--- Udział społeczeństwa w przedmiocie opracowania dokumentu pn.: Uchwała Rady Miejskiej w Reczu w sprawie projektu "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Recz w 2017 roku".

|--- Budżet

      |--- Sprawozdania Finansowe

            |--- Sprawozdania Finansowe 2022

            |--- Sprawozdania Finansowe 2021

            |--- Sprawozdania Finansowe 2020

            |--- Sprawozdania Finansowe 2019

      |--- Projekty budżetu

      |--- Sprawozdania roczne z wykonania budżetu

            |--- Sprawozdania roczne z wykonania budzetu za 2019

            |--- Sprawozdanie Burmistrza Recza z dnia 31 grudnia 2018 r. z wykonania budżetu Gminy Recz za 2018 rok

      |--- Sprawozdania kwartalne z wykonania budżetu

            |--- Sprawozdanie za II kwartał 2021

            |--- Sprawozdanie za I kwartał 2021

            |--- Sprawozdanie za I kwartał 2018

            |--- Sprawozdanie za I kwartał 2020

            |--- Sprawozdania za II kwartał 2019

            |--- Sprawozdania za I kwartał 2019

            |--- Sprawozdania za IV kwartał 2018

            |--- Sprawozdania za III kwartał 2015 r.

            |--- Sprawozdania za II kwartał 2015 r.

      |--- Uchwały i opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie

      |--- Budżet uchwalony przez Radę Miejską w Reczu

      |--- Wytyczne do budżetu

            |--- Wytyczne na rok 2022

            |--- Wytyczne na rok 2021

            |--- Wytyczne na rok 2020

            |--- Wytyczne na rok 2019

            |--- Wytyczne na rok 2018 ( Zarządzenie, formularze)

            |--- Wytyczne na rok 2017

            |--- Wytyczne na rok 2016

            |--- Wytyczne na rok 2015

|--- Instrukcja obsługi

Planowanie Przestrzenne - Budownictwo


|--- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

|--- Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego

      |--- Promenada-Srebrna-Kolejowa

      |--- Nętkowo

      |--- Grabowiec

            |--- Grabowiec I

      |--- Sokoliniec

|--- Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

      |--- 2018

      |--- Rok 2017

            |--- Burmistrz Recza zawiadamia, że w dniu 19 grudnia 2016 r. wydał decyzję Nr 53/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: Budowie kolektora cieplnego oraz termomodernizacji budynków wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną Miejsce lokalizacji inwestycji: działki o nr ewidencyjnym 226,229,233/1 233/2, 233/4 i 234 w miejscowości Recz

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

Nieruchomości


|--- Sprzedaż, dzierżawa nieruchomości, licytacje

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

      |--- Rok 2022

      |--- Rok 2021

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2015

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2012

      |--- Rok 2011

      |--- Rok 2010

      |--- ROK 2009

      |--- rok 2008

      |--- rok 2007

      |--- rok 2005

      |--- rok 2003

Podatki i opłaty


|--- Opłaty

      |--- Rok 2024

      |--- Rok 2023

            |--- Podatek rolny

            |--- Podatek leśny

            |--- Podatek od nieruchomości

      |--- Rok 2022

            |--- Podatek od nieruchomości

            |--- Podatek leśny

            |--- Podatek rolny

      |--- Rok 2021

            |--- Podatek rolny

            |--- Podatek leśny

            |--- Podatek od nieruchomości

      |--- Rok 2020

            |--- Zestawienie ulg oraz pomocy publicznej za 2019r.

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf obowiązujące do 30 06 2019 (obowiązuje w 2020r.)

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf obowiązujące od 01-07-2019 (obowiązuje w 2020r.)

                  |--- Podatek od nieruchomości

                  |--- Podatek leśny

                  |--- Podatek rolny

      |--- Rok 2019

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf obowiązujące od 01 07 2019

                  |--- Podatek rolny

                  |--- Podatek leśny

                  |--- Podatek od nieruchomości

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf obowiązujące do 30 06 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

            |--- Uchwały na 2017 rok

      |--- Rok 2016

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w pdf

            |--- Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych w doc

            |--- Uchwały na 2016 rok

      |--- Rok 2015

            |--- Uchwały na 2015 rok

      |--- Rok 2014

            |--- Uchwały na 2014 rok

      |--- Rok 2013

            |--- Uchwały na 2013 rok

      |--- Rok 2012

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- UCHWAŁY - na 2012 r.

            |--- WZORY FORMULARZY

      |--- ROK 2011

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- UCHWAŁY - na 2011 r. obowiązują stawki jak w roku 2010.

            |--- WZORY FORMULARZY

      |--- ROK 2010

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- WZORY FORMULARZY

            |--- UCHWAŁY

      |--- ROK 2009

            |--- UMORZENIA, ODROCZENIA, ROZŁOŻENIA NA RATY

            |--- WZORY FORMULARZY

            |--- UCHWAŁY

      |--- Rok 2008

      |--- Rok 2007

      |--- Rok 2006

            |--- Wzory formularzy

      |--- Rok 2005

            |--- Wzory formularzy

      |--- Rok 2004

      |--- Rok 2003

|--- Taryfy - zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

|--- Gospodarka Odpadami Komunalnymi

      |--- 2020

|--- Gospodarka odpadami - dodatkowe informacje

Ochrona Środowiska - Rolnictwo


|--- Decyzje środowiskowe/Publicznie dostępny wykaz danych

      |--- Postanowienie Burmistrza Recza o obowiązku przeprowadzenia oceny oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 110MW na działkach o numerach ewidencyjnych 109/3, 109/4, 111/5, obręb Lubieniów, gmina Recz wraz z możliwością etapowania inwestycji obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu planowanej inwestycji na środowisko, zgodnie z art. 66 ustawy ooś

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2015

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

      |--- 2007

|--- Rolnictwo/łowiectwo

Oświata


|--- Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli oraz statystyczna liczba dzieci w publicznym przedszkolu

|--- Reforma Oświaty

GUS - statystyka


|--- Powszechny Spis Rolny 2020

|--- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021

Zamierzenia i programy


|--- Gospodarka ściekowa

|--- Programy

|--- Strategie Rozwoju

|--- Studium uwarunkowań i kierunków zagosp. przestrzennego

Rozeznanie cemowe


|--- Rozeznanie cenowe rynku poniżej 130 000 zł

Zamówienia publiczne


|--- Platforma zakupowa Gminy Recz - od 2021 r.

|--- Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

      |--- Rok 2023

            |--- Zapytanie ofertowe na dostawę, wymianę, uruchomienie, instalację i konfigurację abonenckiej centrali telefonicznej w Urzędzie Miejskim w Reczu.

            |--- Zapytanie ofertowe (NUMER P3) na dostawę sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Reczu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

            |--- Zapytanie ofertowe (NUMER N3) na dostawę sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Reczu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

            |--- Zapytanie ofertowe (NUMER C3) na dostawę sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Reczu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

            |--- Zapytanie ofertowe na zakup wraz z dostawą i montażem stacji meteorologicznej na działce o nr. ewid. 111/3, obręb Lubieniów, wchodzącej w skład Systemu Monitoringu Suszy

            |--- Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu i wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Recz w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej - Funduszu Sprawiedliwości

      |--- ROK 2022

            |--- Remont/wymiana ogrodzenia przy budynku Szkoły Podstawowej im. Stefana Czarnieckiego w Reczu przy ul. Ratuszowej 29, 73-210 Recz.

      |--- rok 2021

            |--- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budowy placu zabaw w miejscowości Sulibórz. Inwestycja na działce 4/41.

            |--- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budowy placu zabaw w miejscowości Lubieniów. Inwestycja na części działki 107/25.

|--- Ogłoszenia - informacje do zamówień publicznych

      |--- Plan postępowań zamówień publicznych 2023

      |--- Plan postępowań zamówień publicznych 2022

      |--- Plan postępowań zamówień publicznych 2021

Archiwalne -zamówienia publiczne


|--- Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

      |--- rok 2021

|--- Zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro

|--- Zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro

      |--- Rok 2020

      |--- Rok 2019

      |--- Rok 2018

      |--- Rok 2017

      |--- Rok 2016

      |--- Rok 2014

      |--- Rok 2013

      |--- Rok 2011

      |--- 2010 rok

      |--- 2009 rok

      |--- 2008 rok

            |--- PROTOKOŁY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

            |--- Wykonanie prac przygotowawczych do likwidacji mogielnika k/m Pomień gmina Recz.

            |--- Wykonanie dokumentacji technicznej - projekt techniczny budowlany i wykonawczy sieci wodociągowej na odcinku SUW – ul. Kolejowa/ Lubanowska o długości ok. 1000 mb

            |--- Wykonanie projektu remontu przepompowni na ul. Chyżej.

      |--- 2007 rok

            |--- Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Reczu przy ul. Ratuszowa 17

            |--- Wykonanie pełnej inwentaryzacji budowlanej budynku byłej szkoły w Pomieniu

Wybory


|--- Wybory samorządowe 2024

|--- Wybory parlamentarne 2023

|--- Referendum 2023

|--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej 2019

      |--- OKRĘG NR 8

      |--- OKRĘG NR 3

|--- Wybory Prezydenta Reczypospolitej Polskiej 2020

|--- Wybory - archiwalne

      |--- Wybory samorządowe 2018

      |--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej 2017

      |--- Wybory parlamentarne 2015

      |--- REFERENDUM OGÓLNOKRAJOWE - 2015

      |--- Wybory Prezydenta RP 2015

      |--- Wybory samorządowe 2014

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014

      |--- Wybory parlamentarne 2011

      |--- Wybory samorządowe 2010

      |--- Wybory prezydenckie 2010

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009

            |--- INFORMACJE I WYNIKI Z WYBORÓW DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO ODBYTYCH W DNIU 7 CZERWCA 2009 r.

      |--- Wybory Samorządowe 2006

|--- Informacje

Działalność lobbingowa


|--- Zarządzenie

|--- Sprawozdania

Zarządzanie Kryzysowe - Wojsko - Ostrzeżenia i Komunikaty


|--- Komunikaty

|--- Ochotnicza Straż Pożarna

|--- Kwalifikacja Wojskowa

|--- Wojsko ćwiczenia

Ukraina


|--- Bieżące informacje dla uchodzców z Ukrainy

|--- gov.pl/web/ua