Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

UCHWAŁA Nr XXVI/160/2005 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2005 rok

Rada Miejska w Reczu

UCHWAŁA Nr XXVI/160/2005
Rady Miejskiej w Reczu
z dnia 12 stycznia 2005 r.


w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2005 rok.


Na podstawie art. 18 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz..1591; z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz.1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203) uchwala się, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (załącznik Nr 1 ) w wysokości 15 524 623 zł
z tego:
1) dochody związane z realizacją zadań własnych ( załącznik Nr 2) 13 654 013 zł
w tym dochody z opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
(art.181 ustawy o wychowaniu w trzeźwości) oraz za korzystanie z zezwoleń na
sprzedaż napojów alkoholowych (art..111 cyt. ustawy), (załącznik Nr 3), 72 000 zł,

2) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań
zleconych ustawami (załącznik Nr 4) 1 870 610 zł,

§ 2. Ustala się wydatki budżetu w wysokości (załącznik Nr 5 17 768 803 zł
z tego:
1) wydatki związane z realizacją zadań własnych ( załącznik Nr 6) 15 898 193 zł
w tym wydatki związane z realizacją gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych (załącznik Nr 7) 72 000 zł,

2) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań
zleconych ustawami ( załącznik Nr 8) 1 870 610 zł,

§ 3. Deficyt budżetowy w kwocie 2 244 180 zł,
zostanie pokryty kredytami

§ 4. Ustala się przychody budżetu z kredytów w wysokości 3 075 160 zł,

§ 5. Ustala się rozchody budżetu w wysokości 830 980 zł,
z przeznaczeniem na :
1) spłatę rat kredytu z PKO BP Oddział Stargard Szczeciński w wysokości 180 000 zł,
2) spłatę rat kredytu z GBS Oddział Choszczno 650 980 zł,

§ 6 Ustala się rezerwę ogólną w wysokości 80 000 zł,

§ 7 Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne określone w załączniku Nr 9 do uchwały.

§ 8 Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności Unii Europejskiej określone w załączniku Nr 10 do uchwały.
§ 9 Ustala się plany przychodów i wydatków zakładów budżetowych zgodnie z załącznikiem Nr 11 do uchwały.

§ 10 Ustala się plan przychodów i wydatków środków specjalnych zgodnie z załącznikiem Nr 12 do uchwały.

§ 11 Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z załącznikiem Nr 13 do uchwały.

§ 12 Ustala się dotacje przedmiotowe dla zakładów budżetowych przeznaczone na
realizację obowiązku przedszkolnego w łącznej kwocie 393 460 zł,

§ 13 Ustala się dotacje celowe na zadania publiczne wykonywane przez podmioty nie- zaliczone do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku, w tym organizacje pozarządowe z zakresu:
1) ochrony przeciwpożarowej w łącznej kwocie 73 130 zł,
2) wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych w łącznej kwocie 14 500 zł,
3) pomocy społecznej w łącznej kwocie 15 740 zł,
4) kultury w łącznej kwocie 10 000 zł,
3) kultury fizycznej i sportu w łącznej kwocie 79 250 zł,

§ 14 Ustala się dotacje dla instytucji kultury przeznaczone na:
1) bieżącą działalność MGOK w łącznej kwocie 172 000 zł,
2) bieżącą działalność Biblioteki w łącznej kwocie 58 700 zł,

§ 15. Ustala się prognozę łącznej kwoty długu na lata 2005 - 2012 zgodnie z załącznikiem Nr 14 do uchwały.

§ 16. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie niedoboru budżetowego do wysokości 3 075 160 zł,
§ 17. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek do wysokości
300 000 zł przeznaczonych na pokrycie w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu podlegających spłacie w roku budżetowym,

§ 18 Upoważnia się Burmistrza do dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami.

§ 19. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.


Przewodniczący
Rady Miejskiej

Grzegorz Adamiak

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kozina 21-02-2005 10:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-02-2005
Ostatnia aktualizacja: - 21-02-2005 10:57