System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego z 2023-04-13
Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie podaje się do publicznej wiadomości ofertę złożoną w ramach zadania publicznego.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty ma prawo zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi można zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Reczu w Biurze Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: oswiata@recz.pl lub listownie na adres Gminy Recz, ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz do dnia 26 kwietnia 2023r. (decyduje data wpływu do urzędu).
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Oskar Grabarczyk | 18-04-2023 10:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kornelia Gołębiewska | 18-04-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Oskar Grabarczyk | 18-04-2023 10:59 |