Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Reczu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zgłoszenie o udziale w debacie nad raportem o stanie gminy

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym każdy mieszkaniec naszej gminy, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Recz za 2023 r. , musi złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Reczu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami, co najmniej 20 osób. Zgłoszenie takie musi wpłynąć najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień, na który zwołana została sesja, podczas której będzie przedstawiany raport. 

Sesja, na której zostanie przeprowadzona debata nad Raportem o stanie Gminy Recz odbędzie się 12 czerwca 2024 r. o godz. 16:00. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 11 czerwca (wtorek), do godziny 15.30 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Reczu przy ul. Ratuszowej 17. Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej do pobrania, a także w Biurze Obsługi Interesanta.

 

Przewodnicząca Rady Miejskie

                                                                        Barbara Pokorska

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Oskar Grabarczyk 04-06-2024 08:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Martyna Smus 04-06-2024
Ostatnia aktualizacja: Oskar Grabarczyk 04-06-2024 10:41